تکنولوژی

«آنر ایکس 7»، «آنر ایکس 8» و «آنر ایکس 9 فور جی» عرضه شدند

«آنر ایکس 7»، «آنر ایکس 8» و «آنر ایکس 9 فور جی» عرضه شدند

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

روز گذشته آنر در رویدادی که در مالزی برگزار کرده از گوشی آنر ایکس 9 فایو جی (Honor X9 5G) رونمایی کرد. اما این پایان کار نبود و امروز هم سه گوشی دیگر به ویترین محصولات این شرکت اضافه شده است: آنر ایکس 8 (Honor X8) که البته قبلاً معرفی شده بود، آنر ایکس 7 (Honor X7) با دوربین چهارگانه پشتی و نسخه 4G از آنر ایکس 9 که قرار است با یک دوربین اضافی اما صفحه نمایشی ضعیف‌تر عرضه شود. با دیجی رو همراه باشید تا مشخصات هر سه گوشی را با هم مرور کنیم.

آنر ایکس 8
(Honor X8)

آنر ایکس 8 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح 1080 در 2388 پیکسل است. این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات بهره برده و وظیفه پردازش اطلاعات آن را هم اسنپدراگون 680 بر عهده دارد. چهار سنسور دوربین در پشت بدنه به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسل عریض، سنسور 5 مگاپیکسل فوق عریض و یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق می‌باشد. در جلوی بدنه و داخل حفره نمایشگر هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

آنر ایکس 8

آنر ایکس 8 در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و آبی و تنها در یک پیکربندی 6/128 گیگابایتی عرضه می‌شود و قیمت تعیین شده برای آن هم حدود 220 یورو است.

مشخصات کامل آنر ایکس 8 را در این مطلب می‌توانید مطالعه کنید.

آنر ایکس 7
(Honor X7)

آنر ایکس 7 مقرون به صرفه‌ترین گوشی معرفی شده در این سری است و از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 680 استفاده می‌کند. صفحه نمایش این مدل یک پنل LCD در اندازه 6.74 اینچی و با وضوح 720p است که یک بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی خود دارد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای است.

ماژول دوربین پشتی به صورت دو دایره جداگانه طراحی شده که یکی از آن‌ها شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است و در دیگری هم یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض (گشودگی دیافراگم f/2.2) و دو سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم f/2.4) برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق تعبیه شده است. در ضمن، فلاش دوربین هم در دایره پایینی و کنار سنسورهای کمکی قرار دارد.

آنر ایکس 7

آنر ایکس 7 از رابط کاربری Magic UI 4.2 بر روی سیستم عامل اندروید 11 استفاده کرده و البته از برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل هم پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ 22.5 وات از طریق درگاه USB-C تامین می‌شود.

آنر ایکس 7 تنها در یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شده و قیمت تعیین شده برای آن هم حدود 165 دلار است. این گوشی از 14 آوریل (25 فروردین) در رنگ‌های آبی و نقره‌ای در دسترس خریداران خواهد بود.

آنر ایکس 9 فور جی
(Honor X9 4G)

نسخه فور جی از گوشی آنر ایکس 9 از همان تراشه اسنپدراگون 680 بهره می‌برد، اما دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارد. سنسورهای کمکی این مدل هم یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی هستند که در یک چینش دایره‌ای بزرگ کنار هم قرار گرفته‌اند.

آنر ایکس 9 فور جی

اندازه بدنه و صفحه نمایش در این مدل هیچ تغییری نکرده، اما نرخ تازه‌سازی از 120 هرتز به 90 هرتز کاهش یافته است. در ضمن، نسخه‌ای که برای عرضه در مالزی در نظر گرفته شده دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و شاید در سایر مناطق نسخه‌های دیگری هم داشته باشد.

قیمت تعیین شده برای آنر ایکس 9 چیزی در حدود 260 دلار است و درست مانند آنر ایکس 7 از 14 آوریل (25 فروردین) در دسترس خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای تولید شده است.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا