تکنولوژی

آموزش اینستاگرام؛ گذاشتن پست مشترک اینستاگرام

آموزش اینستاگرام؛ گذاشتن پست مشترک اینستاگرام

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

در دهه اخیر مردم به‌راحتی توانستند با اینستاگرام تعامل داشته باشند و روزمره خود را در این اپلیکیشن با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. با توجه به این موضوع، اینستاگرام سال‌های طولانی به دنبال این است که بتواند نرخ تعاملات کاربران خود را در بستر این شبکه اجتماعی افزایش دهد و به‌راحتی می‌توان ادعا کرد پروژه‌های اینستاگرام برای افزایش تعاملات کاربران موفقیت‌آمیز بوده است.

همان‌طور که می‌دانید آخرین قابلیتی که اینستاگرام برای بالا رفتن نرخ تعاملات کاربران خود ارائه داده است، پست مشترک اینستاگرام است که کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت با فرد موردنظر خود یک پست مشترک بگذارند به‌طوری‌که به‌جای اینکه افراد دو پست شبیه به هم را لایک و کامنت کنند یک پست را لایک کنند و این موضوع باعث می‌شود تعداد مخاطبین شما نیز بالا برود.

قابلیت جدید اینستاگرام به این معناست که کاربران می‌توانند به‌طور همزمان در دو اکانت جداگانه، پست مشترک یا دونفره خود را منتشر کنند و به کاربران این امکان را می‌دهد که پست خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارند. درصورتی‌که کاربران تمایل داشته باشند که از این ویژگی استفاده کنند، پس از گذاشتن پست مشترک، عکس پروفایل هردو پیج اینستاگرام به‌عنوان شخص منتشرکننده‌ی پست، به نمایش درمی‌آید. این ویژگی قطعاً فعالیت‌ها را نسبت به گذشته، آسان‌تر می‌کند و یک فرصت طلایی برای همکاری بیزینس‌ها با اینفلوئنسرها و یا بلاگرها، می‌باشد. همچنین باید به شما بگوییم که افراد با توجه به نوع فعالیتی که در اینستاگرام دارند، می‌توانند پیج مکمل خود را جست‌وجو کنند و سپس از طریق همکاری با آن پیج، کسب‌وکار خود را گسترش دهند

اگر شما نیز تازه باقابلیت collabs آشنا شدید و می‌خواهید نرخ تعامل خود را با مخاطبینتان افزایش دهید می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پست مشترک در اینستاگرام به آموزش گذاشتن collabs در سایت مهندس جواب مراجعه کنید.

چرا نمی توانم پست مشترک بگذارم؟

پست مشترک در اینستاگرام

در ابتدا ویژگی Collabs یا پست مشترک تنها در چند منطقه مانند انگلستان، هند و جمهوری ایرلند راه‌اندازی شد. اینستاگرام گفته است که تمام کاربران در سراسر جهان باید به این ویژگی دسترسی داشته باشند، اما متأسفانه همانند دیگر به‌روزرسانی‌ها، احتمالاً عرضه این ویژگی نیز کند خواهد بود. درصورتی‌که هنوز به این ویژگی دسترسی ندارید، به شما توصیه می‌کنیم مطمئن شوید که آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن بر روی گوشی شما نصب‌شده است و علاوه بر آن لازم است کمی صبوری کنید.

دی اکتیو اینستاگرام چگونه است؟

دی اکتیو اینستاگرام به این معناست که بدون حذف دائمی اکانت اینستاگرام، به‌راحتی می‌توانید اکانت خود را برای مدتی غیرفعال کنید. اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است، تا کاربرانی که قصد حذف اکانت خود رادارند از این ویژگی استفاده کنند و به‌سرعت حساب خود را حذف نکنند، زیرا ممکن است بعداً پشیمان شوند. به همین خاطر با استفاده از این روش شما می‌توانید با دی اکتیو اینستاگرام خود، اکانت خود را محفوظ نگه‌دارید و در صورت تمایل، مجدداً به‌حساب خود بازگردید. شما میتوانید با مراجعه به سایت مهندس جواب اموزش تصویری دی اکتیو اینستاگرام را مشاهده کنید.

با توجه به شعار امسال و تمرکز بر روی شرکت‌های دانش بنیان بهتر است که از این شرکت‌ها حمایت کنیم و در راستا این موضوع در این قسمت قصد داریم شما را با تیم مهندس جواب آشنا کنیم. مجموعه مهندس جواب یک تیم جوانی است که حدود دو سال با هدف رفع مشکلات کامپیوتری به صورت آنلاین پا به عرضه گذاشته است. این تیم با کمک گرفتن از تجربه خود توانسته است در مدت زمان بسیار کم مشکلات کامیپوتری زیادی را که ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش بیاید را داخل سایت پوشش دهد و افرادی را بسازد که توانایی حل مشکلات کامپیوتری خود را داشته باشند.

اگر قصد دارید با تیم مهندس جواب بیشتر آشنا شوید یا اگر می‌خواهید مشکلات نرم‌افزاری و سخت افزاری بیشتری را شناسایی کنید، می‌توانید به مهندس جواب مراجعه کنید و مقالات مورد نظر خود را بخوانید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا