سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

توسعه‌دهندگان Redfall امید داشتند بازی توسط مایکروسافت ریبوت یا لغو شود

زمان انتشار: 3 ژوئن 2023 ساعت 6:20

دسته بندی: بازی

شناسه خبر: 612019

زمان مطالعه: 7 دقیقه

توسعه‌دهندگان Redfall امید داشتند بازی توسط مایکروسافت ریبوت
یا لغو شود

توسعه‌دهندگان Redfall امید داشتند بازی توسط مایکروسافت ریبوت
یا لغو شود

گزارشی جدید نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان Redfall در گذشته امیدوار بودند شرکت مایکروسافت این پروژه را ریبوت یا لغو کند.

بازی Redfall سرانجام ماه گذشته عرضه شد، اما بازی انواع مشکلات فنی و کیفیت پایین‌تر از انتظاری داشت و یکی از ضعیف‌ترین امتیازهای متا را روی پلتفرم‌های ایکس باکس و کامپیوتر دریافت کرد. طبق گزارش جدید بلومبرگ، توسعه بازی Redfall به‌دلیل فقدان جهت‌گیری مشخص، جابه جایی زیاد اعضای تیم و منابع اندکی که برای بازی AAA کافی نبود، با مشکل مواجه شد.

این گزارش براساس گفت‌وگو با چندین منبع ناشناس که در توسعه بازی نقش داشته‌اند، منتشر شد و ادعا دارد که این پروژه در سال ۲۰۱۸ پس از ارائه شدن به بتسدا به‌عنوان «بازی چندنفره آرکین»، در اختیار تیم سازنده قرار گرفت. در آن زمان برخی از اعضا ظاهرا ایده بازی را گیج‌کننده می‌دانستند و مطمئن نبودند که آرکین بتواند سبک خاص خود در گیم‌پلی خلاقانه و با آزادی عمل بالا را در یک بازی کوآپ با دنیای جهان باز بگنجاند.

طبق گزارش‌ بلومبرگ، یکی از دلایل اصلی آسیب به بازی Redfall مربوط‌به کمبود منابع و توسعه‌دهندگان بود؛ به طوری تیم سازنده به‌طور مداوم با کمبود نیرو مواجه بوده است. با اینکه دفتر آرکین آستین برای بازی بیش از ۱۰۰ نفر را استخدام کرده بود اما پشتیبانی خارجی کمی از جانب بتسدا دریافت کرد. بلومبرگ در ادامه توضیح داد بسیاری از توسعه‌دهندگان باتجربه آرکین که علاقه‌ای به ساخت یک بازی چندنفره نداشتند، از این استودیو خارج شدند که در نتیجه آن حدود سه چهارم کارکنان آرکین آستین که روی بازی Prey کار کرده بودند، تا قبل از پایان پروژه Redfall اقدام به ترک این استودیو کردند.

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

گفته می‌شود که آرکین آستین برای پر کردن جای خالی این توسعه‌دهندگان باتجربه با مشکلات زیادی مواجه شد. علاوه‌براین، پرداخت حقوق سالانه کمتر از استاندارد، موقعیت مکانی در تگزاس و تمایل اکثر توسعه‌دهندگان به ساخت یک بازی تک‌نفره و غوطه‌ورکننده به‌جای توسعه محصولی چندنفره از عوامل شکست Redfall هستند.

بلومبرگ در گزارش خود توضیح داد هنگامی که توسعه بازی ردفال شروع شد، بتسدا و زنیمکس استودیوهای خود را تحت فشار گذاشته بودند تا بازی‌های سرویس‌محور بسازند و به همین خاطر، Redfall در ابتدا به‌عنوان یک پروژه با پرداخت‌های درون برنامه‌ای طراحی شده بود اما نهایتا در سال ۲۰۲۱ تصمیم به کنار گذاشتن این برنامه گرفتند. در همان سال مایکروسافت شرکت زنیمکس را در یک معامله ۷.۵ میلیارد دلاری خریداری کرد.

برخی از کارکنان آرکین در آن زمان امیدوار شدند که مایکروسافت پروژه Redfall را لغو کند یا فرایند توسعه آن را به‌عنوان یک بازی تک‌نفره ریبوت کند. بااین‌حال همان‌طور که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در مصاحبه اخیر با Kinda Funny Games توضیح داد، مایکروسافت پس از خرید بتسدا تصمیم گرفته بود دخالت چندانی در پروژه‌های در حال توسعه این شرکت نداشته باشد تا آن‌ها به رویکرد خود ادامه دهند.

اسپنسر در این‌باره گفت: «ما در ابتدا روش خوبی در تعامل با آرکین آستین نداشتیم تا واقعا به آن‌ها کمک کنیم که بدانند بخشی از ایکس باکس و استودیوهای فرست پارتی آن هستند. ما از برخی منابع داخلی خود برای کمک به آن‌ها جهت پیشرفت حرکت در مسیر توسعه استفاده نکردیم و آن‌ها را رها کردیم تا روی بازی خود کار کنند. آن‌ها تیم بسیار با استعدادی هستند و من آن تیم را دوست دارم. هنوز هم کاملا مطمئن هستم که آن‌ها در آینده یک بازی عالی دیگر منتشر خواهند کرد».

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

حتما بخوانید : معرفی بازی Assassin’s Creed Nexus VR برای هدست‌های واقعیت
مجازی Meta Quest

مجله خبری بیکینگ

برچسب ها
اخبار بازی
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • بزرگ‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی: خرید EA توسط کنسرسیوم سعودی-آمریکایی
    بزرگ‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی: خرید EA توسط کنسرسیوم سعودی-آمریکایی 24 ساعت پیش
  • بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد!
    بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد! 24 ساعت پیش
  • افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد
    افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد 24 ساعت پیش
  • ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند
    ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند 24 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 29541
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 201
  • شبکه اجتماعی 621
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7414
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 670
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 412

جدیدترین مقالات

  • انگشت حلقه و گوشی‌های هوشمند؛ عارضه‌ای پنهان که در حال فراگیر شدن است
    انگشت حلقه و گوشی‌های هوشمند؛ عارضه‌ای پنهان که در حال فراگیر شدن است 4 ساعت پیش
  • فسیل شدن مغز واقعیت دارد؟ هشدار پژوهشگران درباره خطرات ویدئوهای کوتاه
    فسیل شدن مغز واقعیت دارد؟ هشدار پژوهشگران درباره خطرات ویدئوهای کوتاه 4 ساعت پیش
  • نقطه عطف ۷۵ سالگی: وقتی تاب‌آوری بدن در پیری به پایان می‌رسد
    نقطه عطف ۷۵ سالگی: وقتی تاب‌آوری بدن در پیری به پایان می‌رسد 4 ساعت پیش
  • چرا Crater می‌تواند آینده خودروهای برقی آفرودی را تغییر دهد
    چرا Crater می‌تواند آینده خودروهای برقی آفرودی را تغییر دهد 4 ساعت پیش
  • DeepSeek چین: سانسور سیاسی که امنیت کد را تهدید می‌کند
    DeepSeek چین: سانسور سیاسی که امنیت کد را تهدید می‌کند 4 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور