هاست پرسرعت
بازی

تمرکز ویدیو گیم پلی بازی Forza Motorsport روی مسابقات آغازین

تمرکز ویدیو گیم پلی بازی Forza Motorsport روی مسابقات
آغازین

استودیو ترن ۱۰ تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Forza Motorsport را پخش کرد که به نمایش مسیرهای مسابقه و تیونینگ می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Turn 10 ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Forza Motorsport را پخش کرده است. این ویدیو در طول ۱۷ دقیقه برخی از مسابقات آغازین فورزا موتوراسپورت را به نمایش می‌گذارد که گیمرها می‌توانند در زمان عرضه بازی در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۳) انتظار تجربه آن‌ها را داشته باشند.

ویدیو تازه نگاهی به بخش‌های مختلف نسخه پیش‌نمایش Forza Motorsport دارد و تعدادی از مسیرهای مسابقه ازجمله پیست Maple Valley واقع در آمریکا، پیست Hakone واقع در ژاپن و پیست Grand Oak Raceway را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو بخش‌های آغازین بازی نظیر خلق کاراکتر و انتخاب اولیه اتومبیل را نیز نشان می‌دهد.

کسب آمادگی برای شروع مسابقه نیز در ویدیو گیم‌پلی Forza Motorsport به نمایش در می‌آید. این ویدیو به مسائلی نظیر تیونینگ اتومبیل می‌پردازد و تغییر سیستم سوخت‌رسانی برای برقراری تعادل بین وزن و کارایی و تعویض انواع لاستیک‌ها را نشان می‌دهد. فورزا موتوراسپورت شامل بیش از ۵۰۰ خودرو درکنار حالت Builders Cup است.

بازی Forza Motorsport به‌عنوان یک ریبوت از مجموعه فورزا موتوراسپورت در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی شبیه‌ساز ریسینگ از همان روز نخست عرضه به گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون پرداخت هزینه به تجربه آن بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا