هاست پرسرعت
اینترنت

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

به موعد رونمایی از پرچم‌داران سری گلکسی S22 سامسونگ روز به روز نزدیک‌تر می‌شویم و امروز تصاویری از مجموعه کیس‌های رسمی جدید برای این هندست‌ها در فضای اینترنت منتشر شده است.

atramart mobile

یک خبرچین سرشناس با نام ایوان بلاس تصاویری از حداقل 15 مدل کیس رسمی و اورجینال را منتشر کرده و ادعا می‌کند که کیس‌های جدید پس از عرضه سری گلکسی S22 سامسونگ برای این هندست‌ها قابل دسترس خواهند بود. استفاده از کلمه “رسمی” نشان می‌دهد که این کیس‌ها توسط سامسونگ تولید شده و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار خواهند بود.

اخیرا تصاویر مربوط به مجموعه دیگری از کیس‌ها برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در فضای وب لو رفت. اما تصاویر جدید نشان‌دهنده متنوع‌ترین مجموعه از کیس‌های رسمی تولید شده توسط سامسونگ هستند. این کیس‌ها دارای رنگ‌آمیزی متنوع برای هر 3 مدل هستند.

avang neterbit mobile

کیس‌های تولیدی سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس

در ادامه تصاویری از کیس‌های سیلیکونی با ظاهری مستحکم برای 2 هندست جدید ارائه شده است. اگرچه اطلاعات لو رفته فاقد توضیحات کامل هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این کیس‌ها برای مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس قابل دسترس خواهند بود.

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

کیس‌های سیلیکونی گلکسی S22

البته گلکسی S22 اولترا به‌دلیل طراحی منحصربه‌فرد جعبه‌ای شکل خود از 2 مدل دیگر متمایز خواهد شد؛ اما غیر ممکن است که سامسونگ نسبت به این مدل بی‌تفاوت باشد. 

بعلاوه سامسونگ کیس‌هایی با پایه تاشونده در قسمت پشتی را برای هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس ارائه خواهد کرد. این کیس در مدل‌های رنگی سفید و بنفش پاستل عرضه خواهد شد.

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

کیس‌های سامسونگ گلکسی S22 همراه با استند

یکی دیگر از کیس‌های جدید، مدلی با حلقه کمربندی‌شکل کلاسیک است. این کیس به همان اندازه که عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد؛ آسایش فراوانی را برای برخی کاربران به ارمغان خواهد آورد. ظاهرا سامسونگ به این موضوع نیز توجه نموده است. 

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

کیس گلکسی S22 با حلقه کمربندی‌شکل

کیس‌های تولیدی سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا

همچنین تصاویر لو رفته شامل چندین مدل کیس جدید برای پیشرفته‌ترین عضو خانواده گلکسی S22 هستند. با توجه به اینکه گلکسی S22 اولترا از اندازه‌ای نزدیک به یک تبلت کوچک برخوردار است؛ لذا سامسونگ تصور می‌کند که عرضه چندین کیس جدید همراه با پایه نگهدارنده، ایده مناسبی برای این هندست به‌شمار خواهد رفت.

از این گذشته بسیاری از کاربران گلکسی S22 اولترا با توجه به فضای نمایشی قابل توجه این هندست احتمالا مایل به تماشای ویدیو روی آن هستند. سامسونگ با کیس‌های جدید خود به این نیاز پاسخ خواهد داد.

 

کیس‌های سامسونگ گلکسی S22 اولترا همراه با استند در مدل‌های رنگی مشکی و سفید

البته کیس‌های مخصوص با حلقه کمربندی‌شکل و مدل‌های رنگی جذاب سبز و نارنجی نیز برای گلکسی S22 اولترا عرضه خواهند شد. 

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

کیس‌های معمولی گلکسی S22 اولترا نیز در مدل‌های اشباع شده قرمز شرابی (متناسب با مدل رنگی قرمز تیره برای گلکسی S22 اولترا)، بنفش روشن، مشکی و خاکستری قابل دسترس خواهند بود.

تصاویر کیس‌های رسمی سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

کیس‌های معمولی گلکسی S22 اولترا

در تصاویر جدید به هیچ یک از اشکال کیس‌های شفاف اشاره نشده است؛ اما بی‌تردید سامسونگ این دسته از کیس‌ها را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. به هرحال بسیاری از کاربران به منظور نمایش رنگ‌‌آمیزی واقعی و جذاب هندست خود استفاده از یک کیس کلاسیک شفاف را ترجیح می‌دهند. 

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون گلکسی S22 احتمالا در مدل‌های رنگی سفید، مشکی، صورتی- طلایی (Pink Gold) و سبز عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر گلکسی S22 اولترا با مدل‌های رنگی مشکی مات، سفید مات، قرمز تیره و سبز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند که برخی افراد مایل به ست کردن رنگ‌آمیزی دستگاه با مدل رنگی کیس مورد استفاده خود هستند و بدین منظور گزینه‌های متعددی پیش روی آن‌ها قرار دارد.

مشتریان به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خود از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به رزرو یک هندست از خانواده گلکسی S22 اقدام نمایند

بسیاری از افرادی که تصاویر کیس‌های مربوط به سری گلکسی S22 را مشاهده می‌کنند؛ احتمالا در صدد خریداری مدلی از این هندست‌ها هستند. مشتریان در صورت تمایل به انجام این‌کار از هم‌اکنون می‌توانند مدل مورد نظر خود را رزرو نمایند. سامسونگ برای این دسته از مشتریان خود مزایای بسیار مناسبی را در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به اهدای کوپن هدیه 50 دلاری جهت خریداری لوازم جانبی اشاره کرد.

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا