هاست پرسرعت
فناوری

آمار عرضه خودرو‌های الکتریکی NIO در ماه ژانویه امسال

آمار عرضه خودرو‌های الکتریکی NIO در ماه ژانویه امسال

مجله خبری بیکینگ – NIO بیش از ۹۰۰۰ خودروی برقی را در ژانویه تحویل داده و به روز رسانی Aspen ۳.۰.۵ را در نروژ مستقر می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، تولیدکننده خودرو‌های الکتریکی چینی NIO آمار تولید خود را برای ژانویه ۲۰۲۲ منتشر کرده است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی که به تازگی منتشر شده است، این شرکت ۹۶۵۲ خودروی الکتریکی را در ماه گذشته تحویل داد که نشان دهنده افزایش ۳۳.۶ درصدی نسبت به ژانویه ۲۰۲۱ است.

آمار ماشین‌های تحویل داده شده نشان می‌دهد که ۱۵۳۱ دستگاه ES۸ در ژانویه تولید و به خریداران تحویل داده شده است. این شرکت ۵۲۴۷ مدل ES۶ را در این ماه تحویل داده و EC۶ نیز با آماری در حدود ۲۸۷۴ دستگاه به دست مشتریان رسید. ES۸ پرچمدار SUV برقی هوشمند ممتاز NIO است. هر دو مدل این خودرو ظرفیت شش نفره و هفت نفره دارد. ES۶ یک خودروی SUV الکتریکی هوشمند با عملکرد بالا برای پنج نفر است، در حالی که EC۶ یک SUV کوپه پنج نفره است.

تولیدکننده خودرو‌های برقی چینی می‌گوید مجموع تحویل‌های تجمعی این سه مدل تا پایان ژانویه ۲۰۲۲ به ۱۷۶۷۲۲ رسیده است. علاوه بر این، شرکت مذکور همچنین اولین به روز رسانی سیستم عامل خود را برای خودرو‌های NIO در خارج از چین به کار گرفته است. Aspen ۳.۰.۵ NO برای نروژ منتشر شده است و ۱۹۹ ویژگی جدید و ۴۰۱ مرحله پیشرفت را برای سیستم عامل هوشمند مبتنی بر پلتفرم فناوری NIO ۱.۰ (NT۱.۰) به ارمغان می‌آورد.

آمار خودرو های nio

NIO همچنین به روز رسانی‌هایی را در مورد شبکه برق، فروش و خدمات خود فاش کرده است. این شرکت ۸۳۶ ایستگاه تعویض برق، ۳۷۶۶ شارژر برق و ۳۶۵۶ شارژر مقصد در سراسر چین ساخته و همچنین ۵۵ مرکز خدمات NIO و ۱۸۰ مرکز خدمات مجاز در این کشور افتتاح کرده است.

NIO یک تولید کننده پیشرو چینی در خودرو‌های هوشمند الکتریکی است. این استارت آپ فعالیت خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و همچنان به دنبال ماموریت خود برای شکل دادن به سبک زندگی شاد برای مشتری در یک محیط پایدار است. NIO خودرو‌های برقی قابل توجهی را طراحی، توسعه، تولید و به فروش می‌رساند که نوآورانه نیز هستند. به غیر از خودرو‌های شاسی بلند، NIO همچنین ET۷ را تولید می‌کند که یک سدان برقی ممتاز است و در ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی شد.


بیشتر بخوانید

  • پورشه تایکان رکورد شارژ خودرو‌های برقی را شکست

انتهای پیام/

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا