ایده مایکروسافت برای نمایش تبلیغات: کوپایلت در نقش دستیار خرید

ایده مایکروسافت برای نمایش تبلیغات: کوپایلت در نقش دستیار خرید
مایکروسافت تصمیم گرفته است تبلیغات را به شیوهای تعاملی در دستیار هوش مصنوعی کوپایلت به کار بگیرد. تمرکز طرح مذکور بر این است که برخلاف روشهای معمول مانند پنجرههای بازشو یا بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات بهشکلی طبیعی و غیرمزاحم در جریان گفتوگوها ظاهر شوند.
طبق پستی در وبسایت Microsoft Advertising، شرکت ردموندی معتقد است آیندهی بازاریابی در گرو تعامل گفتوگومحور خواهد بود. بدینترتیب، کوپایلت بهجای نمایش تبلیغات معمول، درست مانند فروشندهای که در فروشگاههای فیزیکی به سؤالات مشتری پاسخ میدهد، محصولات مرتبط را به کاربران پیشنهاد خواهد داد. این رویکرد به کاربران کمک میکند تا تجربهی خرید شخصیتر و آگاهانهتری کسب کنند.
یکی از ویژگیهای مهم طرح تازهی مایکروسافت، تبلیغات نمایشگاهی (Showroom Ads) نام دارد. درصورتیکه کاربری دربارهی محصولی در کوپایلت جستوجو کند و تمایل به خرید داشته باشد، به محیطی تعاملی هدایت میشود که در آن محتوای تبلیغاتی مرتبط، جزئیات و ویژگیهای محصول در اختیار او قرار میگیرد. علاوهبر این، مایکروسافت پیشنهاد داده است که شرکتها بتوانند با افزودن دستیارهای هوش مصنوعی اختصاصی خود به گفتوگوها، محصولاتشان را مستقیماً به کاربران معرفی کنند.
با این ۱۵ ابزار قدرتمند از هوش مصنوعی نهایت استفاده را ببرید
موتور جستجو گوگل با هوش مصنوعی، خرید را آسانتر میکند
مایکروسافت تأکید میکند که اولویت کوپایلت همچنان ایفای نقش دستیار هوش مصنوعی است و تبلیغات بهصورت طبیعی و غیرمزاحم در گفتوگوها گنجانده میشوند. بااینحال، با توجه به تمرکز این شرکت بر درآمدزایی از کوپایلت، مشخص نیست در آینده تبلیغات تا چه اندازه میتوانند بر پاسخها و عملکرد این دستیار تأثیر بگذارند.