معاون بازاریابی میلی: نبود ابزارهای شفاف احتمال تبدیل شدن بحران اقتصادی را به بحران اجتماعی دوچندان میکند

معاون بازاریابی میلی: نبود ابزارهای شفاف احتمال تبدیل شدن بحران اقتصادی را به بحران اجتماعی دوچندان میکند
سعید صادقی، عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی میلی در بیست و یکمین رویداد فیناپ با عنوان «راهکارهایی برای حفظ ارزش دارایی و دسترسی همگانی به بازارهای مالی» گفت که: «در اقتصادی که ارزش پول ملی هر ماه چند درصد کاهش پیدا میکند، مردم بیش از آنکه به فکر افزایش سرمایه خود باشند، به دنبال راههایی برای حفظ ارزش داراییهایشان هستند. این تغییر رفتار، باعث شده است که سرمایهگذاریهای خرد اهمیت بیشتری پیدا کند و مردم به دنبال روشهایی باشند که با کمترین میزان ریسک، امکان حفظ ارزش دارایی را برایشان فراهم کند.» او در عین حال هشدار داد: «نبود ابزارهای شفاف و قابلاعتماد در بازارهای مالی، احتمال تبدیل شدن بحران اقتصادی را به یک بحران اجتماعی دوچندان میکند.»
او همچنین گفت: «تورم، چیزی فراتر از یک عدد در صفحههای گزارشهای اقتصادی است؛ جریانی است که در تاروپود زندگی نفوذ میکند و از عادتهای روزمره تا نقشههای آینده را زیر سایه خود میگیرد. در این میدان پرتنش، افزایش آگاهی مالی و دسترسی به ابزارهای قابل اعتماد و گشایش فرصتهای سرمایهگذاری برای همه، نوعی کلیدی برای رهایی است.»
معاون بازاریابی میلی معتقد است در شرایط تورمی که مسائل و چالشهای اقتصادی ارتباط مستقیمی با بحرانها و گرفتاریهای عمومی در دیگر ابعاد زیست اجتماعی دارد، ایجاد زیرساختی مطمئن و شفاف برای مدیریت داراییها ضرورتی اجتنابناپذیر است که میلی به آن توجه کرده است.
صادقی تأثیر شفافیت بر اعتماد کاربران را این طور توضیح میدهد: «ارائه گزارشهای منظم از ذخایر طلا، انتشار رسیدهای رسمی از بانکهای عامل و تضمین اصالت طلا از جمله اقداماتی است که میلی در راستای تعهدش به شفافیت انجام میدهد.»
او در اینباره گفت: «اعتماد، مهمترین دارایی ما در میلی است. وقتی کاربران میبینند که تمامی ذخایر طلا در بانکهای معتبر نگهداری میشود، خریدهایشان با فاکتور رسمی انجام میشود و امکان تحویل فیزیکی طلا نیز وجود دارد، با اطمینان بیشتری از این پلتفرم استفاده میکنند. در واقع، ما تلاش میکنیم که سرمایهگذاری در طلا را برای همه افراد، بدون نیاز به دانش تخصصی یا سرمایه زیاد، در دسترس قرار دهیم.»