هاست پرسرعت
تکنولوژی

قدم به قدم تا تحقق دسترس‌پذیری برای همه؛ ثبت نوع معلولیت ۹۰ هزار کاربر راننده و مسافر در اسنپ

قدم به قدم تا تحقق دسترس‌پذیری برای همه؛ ثبت نوع معلولیت ۹۰ هزار کاربر راننده و مسافر در اسنپ

اسنپ از سال‌های ابتدایی فعالیت خود تاکنون با شعار «راحتی برای همه» تلاش کرده است در راستای بهبود کیفیت خدمات برای تمام اقشار جامعه، از جمله افراد دارای معلولیت، قدم بردارد. اقدامات این پلتفرم در حوزه افراد دارای معلولیت را می‌توان در سه دسته‌ طبقه‌بندی کرد؛ دسترس‌پذیری اپلیکیشن برای افراد دارای معلولیت، معافیت از پرداخت کمیسیون ویژه‌ کاربران راننده‌ دارای معلولیت و طرح‌های نیکوکاری (نیکوکاری کلاب و حمایت اجتماعی) ویژه افراد دارای معلولیت.اسنپ همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت گزارش داده است که در حال حاضر ۸۹ هزار و ۷۶۷ کاربر راننده و مسافر دارای معلولیت نوع معلولیت خود را در اپلیکیشن اسنپ ثبت کرده‌اند و از قابلیت‌های دسترس‌پذیری استفاده می‌کنند. به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت، نگاهی به فعالیت‌های یک سال گذشته اسنپ در راستای حمایت از این افراد داشته‌ایم.به گزارش روابط عمومی اسنپ، قابلیت «دسترس‌پذیری» از دهم آبان ۱۴۰۱ در اسنپ از طریق تیم طراحی محصول با همکاری و مشورت افراد دارای معلولیت شکل گرفته است و این مجموعه همچنان به سمت بهبود خدمات قدم برمی‌دارد. قابلیت‌ «دسترس‌پذیری» برای سه گروه ناشنوا/کم‌شنوا، نابینا/کم‌بینا و افراد دارای معلولیت حرکتی امکاناتی را به منظور دسترسی راحت‌تر در بخش سرویس خودرو در نظر گرفته‌ است.

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا