هاست پرسرعت
تکنولوژی

چطور در نرم افزار ورد فهرست مطالب درست کنیم؟

چطور در نرم افزار ورد فهرست مطالب درست کنیم؟

فهرست مطالب، یکی از بخش‌های کلیدی مقاله‌های طولانی است که به خواننده امکان می‌دهد قسمت‌های مختلف متن را شناسایی و بدون نیاز به جستجو در صفحات مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا کند؛ اما لازمه‌ی ایجاد فهرستی مرتب و سازماندهی‌شده، تعریف هدینگ‌ها یا عنوان‌های اصلی و فرعی هر بخش است.به‌علاوه، با ایجاد یک فهرست مطالب ساده، نمی‌توانید تنها با کلیک روی هر عنوان به محتوای موردنظر دسترسی پیدا کنید. بنابراین، پس از ایجاد فهرست، باید مراحل دیگری را طی کنید تا با کلیک روی فهرست، به محتوای بخش موردنظر بروید. در این مقاله، ابتدا نحوه تعریف سرفصل‌ها را در ورد آموزش خواهیم داد و سپس به شرح مراحل ایجاد فهرست مطالب خواهیم پرداخت.کپی لینکانتخاب سبک هدینگهر مقاله‌ی بلند شامل هدینگ‌های مختلفی است که پیش از ایجاد فهرست مطالب، باید سبک‌های مختلفی را روی آن‌ها اعمال کنید. Heading 3 ،Heading 2 ،Heading 1 و غیره سبک‌هایی هستند که ورد در اختیارتان قرار می‌دهد و فهرست مطالب را بر همین اساس ایجاد می‌کند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا