علم و دانش

هجوم کاربران برای یک بازی!

هجوم کاربران برای یک بازی!

بازی Palworld در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) در قالب دسترسی زودهنگام منتشر شد و پس از انتشار، بلافاصله به ۳۰۰ هزار بازیکن هم‌زمان در استیم رسید.

بنابر آمار رسمی استیم، بازی Palworld با یک‌میلیون بازیکن هم‌زمان در این پلتفرم و فروش دومیلیون نسخه در ۲۴ ساعت، جایگاه دوازدهم بازی برتر استیم ازنظر تعداد بازیکنان هم‌زمان را به‌دست آورد. این جایگاه حتی بالاتر از بازی‌های Valheilm و Call of Duty و GTA 5 در این فهرست است.

Palworld بازی اکشن سبک بقا سوم شخصی است که تیم Pocketpair آن را به‌صورت جهان‌باز و با شعار «دنیای پوکمون با اسلحه» طراحی و ساخته شده است.

بازی در جهانی به نام PalWorld جریان دارد. در این جهان، موجوداتی عجیب و بامزه‌ای به نام پال زندگی می‌کنند و شما در نقش انسان، برای بقا و مبارزه با دشمنان خود باید از این موجودات استفاده کنید.

هجوم کاربران برای یک بازی!

محیط‌ گسترده‌ی سه‌بعدی و گرافیک جذاب Palworld ممکن است با بازی‌های Pokémon Scarlet و Violet مقایسه شود؛ هرچند مشکلات فنی موجود در این دو بازی، Palworld را در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد.

بازی Palworld را می‌توان روی ویندوز و ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۳۰ دلار تجربه کرد. نسخه‌ی ویندوز فاقد سرور اختصاصی است و به چهار بازیکن محدود می‌شود؛ اما کاربران استیم می‌توانند تا ۳۲ نفر در یک سرور اختصاصی، این بازی پرطرفدار را تجربه کنند.

حالت تک‌نفره‌ی آفلاین نیز در نظر گرفته شده است و تیم سازنده در حال بررسی انتشار نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی Palworld است. بررسی‌های استیم نشان می‌دهد که بازی Palworld فراتر از انتظارات اولیه بوده و بازیکنان را با گیم‌پلی و محتوای گسترده‌اش تحت‌تأثیر قرار داده است.

  • بیشتر بخوانید:

  • این بازی حتی پرفروش‌تر از Call of Duty است!

  • نسخه جدید بازی «گیاهان در برابر زامبی‌ها» از راه رسید!

  • خواننده معروف روی بازی GTA ۶ کار می‌کند!

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا