بازی

احتمال ساخت بازی ماینکرفت جدید در سبک استراتژی

احتمال ساخت بازی ماینکرفت جدید در سبک استراتژی

به‌تازگی گزارشی مطرح شده است که طبق آن سازندگان Minecraft Dungeons در حال ساخت یک بازی ماینکرفت در سبک استراتژی هستند. گزارش مذکور رسمی نیست ولی اگر صحت داشته باشد، باید در نمایش ایکس باکس و بتسدا در تاریخ ۲۲ خرداد ماه یا ۱۹ خرداد ماه در مراسم Summer Game Fest شاهد معرفی آن باشیم.

گزارش مطرح شده را یک منبع موجه به اشتراک گذاشته است. جف گرستمن که سابقاً در رسانه‌ی جاینت بُمب فعالیت می‌کرد و اکنون مستقل شده، خبر در دست ساخت بودن دنباله‌ی فرعی ماینکرفت را منتشر کرده است. به نقل از ایشان بازی جدید توسط مایکروسافت در حال بررسی و آزمایش است و طبق اسکرین‌شات‌هایی که مشاهده کرده، ظاهراً با یک بازی استراتژی هم‌زمان (RTS) طرف هستیم. او این بازی را تا حدودی مشابه Overlord می‌داند. همچنین بازی قرار است میان‌پرده‌ و داستان هم داشته باشد.

سازنده‌ی بازی جدید ماینکرفت نیز استودیوی Double Eleven معرفی شده است. این استودیو بازی تحسين‌ شده‌ی Minecraft Dungeons را در کارنامه دارد و در حال حاضر استودیوی پشتیبان Fallout 76 است. جالب است که این استودیو همین اواخر یک آگهی شغلی بیرون داده بود و در آن آگهی از در دست ساخت بودن یک بازی RTS که متعلق به مجموعه‌ای بزرگ است، صحبت به میان آورده است. طبیعتاً این هم‌زمانی به هیچ‌وجه نمی‌تواند اتفاقی باشد.

بازی ماینکرفت جدید کی معرفی خواهد شد؟ مشخص نیست. ولی باتوجه‌به اینکه در فصل نمایش‌ها و مراسم‌های گیمینگ هستیم، هر لحظه ممکن است این اتفاق بیفتد. بااین‌حال پیش‌بینی می‌شود مراسم ایکس باکس و بتسدا جای مناسبی برای این کار باشد.

نظر شما چیست؟ علاقه‌ای به تجربه‌ی بازی ماینکرفت در سبک استراتژی هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا