اینترنت

درسمن، مرجع حرفه ای آموزش پایتون در ایران

درسمن، مرجع حرفه ای آموزش پایتون در ایران

پایتون محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیا

دنیای برنامه نویسی امروزه به یکی از کاربردی ترین نیاز های شرکت های بزرگ در استخدام متخصصین بدل شده است. این شرکت ها برای یافتن متخصص مورد نظر خود از میان داوطلبان، آزمون های مختلف مهارتی و تخصصی برگزار می نمایند. به همین دلیل یادگیری پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی جامع و پرکاربرد در صدر درخواست جویندگان کار و مهارت برای یادگیری قرار گرفته است.

مردم امروزه برای فراگیری پایتون به عنوان یک مهارت و تخصص جدید اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ زیرا شرکت ها و کسب و کار های معتبر و سازمان های دولتی برای رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز خود، به دنبال جذب متخصصین ماهر در زمینه های مختلف می باشند. یکی از پرطرفدار ترین حوزه های استخدامی برای شرکت ها و سازمان ها، حوزه برنامه نویسی نرم افزار ها است.

در قرن بیست و یکم برنامه نویسی یک تخصص و مهارت نوپا است که توانسته با طراحی نرم افزار های مختلف، زبان انسان را به زبان ماشین تبدیل نماید و قدرت تعامل خوبی را بین انسان و سخت افزار فراهم کند. یکی از زبان های کاربردی در برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی پایتون می باشد. آموزش پایتون به دلیل کاربرد فراوان توجیه اقتصادی بسیاری دارد.

علت نیاز به یادگیری برنامه نویسی

نیاز به ارتقاء مهارت ها برای داشتن یک کسب و کار با پتانسیل درآمدی بالا، از دلایل گرایش افراد به یادگیری برنامه نویسی می باشد. اغلب اشخاص موفق برای رسیدن به اهداف خود نسبت به یادگیری برنامه نویسی برنامه ریزی می نمایند. زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی با بازار کار وسیع و قدرتمند است و علاقه مندان حوزه برنامه نویسی می توانند از مرجع دوره پایتون آموزش های معتبر مرتبط با آن را تهیه نمایند.

شناخت ماهیت زبان برنامه نویسی پایتون

اساتید حوزه برنامه نویسی به بیشتر افرادی که در دنیای برنامه نویسی تازه کار بوده و در سطح مقدماتی هستند، یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون را پیشنهاد می دهند. پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره می باشد که در اصطلاح لاتین به آن General Purpose Language میگویند.

ویژگی های زبان برنامه نویسی پایتون

قدرت و انعطاف زبان برنامه نویسی پایتون در کد نویسی برای برنامه نویس ها بسیار زیاد است. این زبان برنامه نویسی قدرتمند ساختار منظمی دارد که به راحتی می توان با آن کدنویسی کرد. در زبان پایتون اهمیت خوانایی کد های نوشته شده بسیار زیاد است. زیرا خوانایی کد ها می بایست برای همه واضح باشد و کاربر بتواند پس از خواندن با کد ها ارتباط برقرار نماید.

روش های کدنویسی در یادگیری پایتون

برای یادگیری پایتون روش های متفاوتی در کد نویسی وجود دارد که عبارتند از :

  • روش پروسه ای
  • روش تابعی
  • روش شیء گرایی

زبان برنامه نویسی پایتون از این سه روش پشتیبانی می کند. روش شیء گرایی روشی است که اغلب در شرکت ها و سازمان های بزرگ از آن بهره گیری می شود.

ویژگی های جذاب پایتون

نرم افزار برنامه نویسی پایتون پس از کد نویسی، کد ها را به صورت تفسیری خط به خط خوانده و ترجمه می کند. هر سیستم عامل مفسر زبان برنامه نویسی خود را دارد. وظیفه مفسر در این است که کد های نوشته شده توسط برنامه نویس را می خواند و تبدیل می کند. در یادگیری پایتون به صورت مقدماتی سازگاری قدرتمند زبان برنامه نویسی پایتون با سیستم عامل های مختلف توسط دانشجویان به عنوان یک ویژگی شناخته می شود.

شناخت اهمیت بانک های اطلاعاتی سازگار با پایتون

اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی در طول روز اطلاعات ما را جمع آوری می نمایند و در بانکهای اطلاعاتی خود ذخیره سازی می کنند. برنامه نویس ها بانک های اطلاعاتی جمع آوری شده و طبقه بندی شده را دیتابیس می نامند. یکی از معروف ترین دیتابیس های سازگار با زبان برنامه نویسی پایتون، SQL Server می باشد. درک شیوه عملکرد دیتابیس SQL Server در طول یادگیری پایتون بسیار ضروری است.

اهمیت سبک زندگی دیجیتال در زندگی روزمره

امروزه در سبک زندگی دیجیتال، بهترین ایده در خصوص آشنا شدن با بخش های مختلف فناوری و تکنولوژی یادگیری زبان های برنامه نویسی می باشد؛ مانند یادگیری پایتون و یادگیری SQL Server.

بررسی شیوه یادگیری بانک اطلاعاتی SQL Server

فرایند مدیریت پایگاه داده یا به عبارت دیگر دیتابیس کار بسیار ارزشمند و مهمی است، زیرا شما مهارت مدیریت طبقه بندی اطلاعات را برای دیتابیس فرا گرفته اید. بانک های اطلاعاتی جزو پیچیده ترین بخش های برنامه نویسی و دنیای دیجیتال می باشند که مهمترین نقش را برای مدیریت و انتقال دستورات و اطلاعات کاربران برعهده دارند. بهترین نرم افزار برای مدیریت بانک های اطلاعاتی، نرم افزار SQL Server شرکت مایکروسافت می باشد.

شناخت دوره جامع آموزشی SQL Server 2019 آکادمی درسمن

درسمن، مرجع حرفه ای آموزش پایتون در ایران

آکادمی درسمن تصمیم گرفته است که دوره جامع آموزش SQL Server 2019 را برگزار نماید. این واحد آموزشی اخیرا در این دوره، آموزش مهارت تخصصی مدیریت دیتابیس را به وسیله نرم افزار SQL Server 2019 ارائه نموده است و این دوره برای یادگیری از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار است. دوره تخصصی دیتابیس آکادمی درسمن زیر نظر آقای مهندس مهدی عباسی کارشناس ارشد مهندسی علوم کامپیوتر برگزار می گردد.

در این دوره دانشجویان شیوه طراحی یک بانک اطلاعاتی و مهارت کافی برای تسلط پیدا کردن بر مبانی مقدماتی تا پیشرفته مدیریت دیتابیس را می گذرانند. البته جزئیات بیشتر این دوره عبارت است از :

  • یادگیری مفاهیم بنیادی دیتابیس و آنالیز کامل یک محیط عملیاتی از نظر داده ای
  • یادگیری اصطلاحات مقدماتی و تعاریف بنیادی SQL Server
  • یادگیری و تسلط بر شناخت کامل کلیه داده های موجود در SQl Server
  • شناخت کامل آیتم های تشکیل دهنده یک پایگاه داده و آشنایی با سرویس های مهم SQL Server 2019
  • یادگیری کامل T-SQL و چگونگی کار با Stored Procedure ها و Function ها داخل SQL Server 2019
  • شناخت کامل تعاریف مانند Trigger و Job و Task و فرایند انتقال و تهیه فایل پشتیبان از دیتابیس
  • تدریس بهترین استاد کشور (آقای مهندس مهدی عباسی) در حوزه آموزش یادگیری دیتابیس با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
  • پاسخگویی و پشتیبانی مشاورین متخصص آکادمی درسمن در هر ساعتی از شبانه روز به وسیله انجمن
  • بررسی کامل و حل مشکلات مثال ها و نمونه های واقعی به صورت کاملا کاربردی و پروژه محور
  • دوره آموزش دیتابیس درسمن جامع ترین دوره آموزش دیتابیس می باشد و کلیه نکات موجود برای یادگیری به صورت کامل بررسی گردیده است
درسمن، مرجع حرفه ای آموزش پایتون در ایران

پایتون معروف ترین زبان برنامه نویسی در دنیا

همانطور که یک شخصیت معروف و معتبر در میان مردم جایگاه محبوبی دارد، زبان های برنامه نویسی معروف و پرکاربرد نیز در میان برنامه نویسان  علاقه مندان به برنامه نویسی از جایگاه ارزشمند و محبوبیت بسیاری برخوردار است. پایتون نیز جزو زبان های برنامه نویسی معروف و پرکاربرد می باشد. تقریبا پایتون جزو شش زبان برنامه نویسی پرکاربرد و محبوب در میان برنامه نویسان و علاقه مندان این حوزه می باشد. به همین دلیل یادگیری آن زیرمجموعه مهارت هایی است که امروزه به یک تخصص حرفه ای در جوامع برنامه نویسی بدل شده است.

اگر علاقه مند به حوزه کامپیوتر و برنامه نویسی هستید و اکثرا اخبار دنیای فناوری و تکنولوژی را دنبال میکنید، بهترین پیشنهاد برای یادگیری و شروع یک مهارت موفق برای شما در جهت داشتن یک کسب و کار موفق علاوه بر یادگیری دیتابیس، یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون می باشد.

فرایند یادگیری پایتون

اولین مرحله برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون، یادگیری برنامه نویسی وب می باشد. دومین مرحله برای آموزش پایتون، شناخت و یادگیری فریم ورک پایتون می باشد. سومین مرحله در فرایند یادگیری پایتون بررسی مثال های واقعی و پروژه محور است.

جامع ترین دوره یادگیری پایتون در وبسایت درسمن

با توجه به توضیحاتی که در این نوشته برای شما بیان گردید تا حدودی با فرایند یادگیری زبان های برنامه نویسی آشنا شدید. اما مهمترین ویژگی شرکت در دوره پایتون به صورت تخصصی، شناخت آکادمی و مجری طرح برگزاری دوره می باشد. آکادمی درسمن قدرتمندترین آکادمی در برگزاری دوره جامع آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در ایران است. خروجی متخصصین دوره های آموزشی آکادمی درسمن گواه اعتبار و عملکرد مثبت آموزشی این آکادمی در حوزه آموزش تخصصی زبان برنامه نویسی پایتون می باشد.

ویژگی های انحصاری و مهم دوره استادی پایتون آکادمی درسمن

دوره استادی درسمن ویژگی های بسیار مهمی دارد که شامل چهار ترم آموزشی برای یادگیری کامل زبان برنامه نویسی پایتون می باشد؛ زیرا بهره وری در حین آموزش افزایش می یابد. این چهار ترم عبارتند از :

  • در ترم یک مفاهیم مقدماتی آموزش داده می شود.
  • در ترم دو مفاهیم پیشرفته و تخصصی آموزش داده می شود.
  • در ترم سوم فریم ورک جنگو با محیط کدنویسی بسیار جذاب آموزش داده می شود.
  • در طول آموزش پایتون، تمرین کد نویسی با کمک آقای مهندس عباسی به صورت رفع اشکال آنلاین برگزار می شود.
  • در ترم چهارم نیز یک پروژه کاربردی پیاده سازی می شود و مبحث رزومه نویسی به صورت کامل آموزش داده می شود.

آکادمی درسمن در اختتامیه دوره آموزشی، به عنوان مرجع دوره آموزش پایتون در ایران مدارک معتبر دانشجویان را صادر می نماید.

همانطور که به عنوان خواننده مقالات و اخبار، حوزه برنامه برنامه نویسی را دنبال می نمایید، بهتر است کمی شناخت از  آکادمی درسمن داشته باشید. این وب سایت با ارائه دوره های برنامه نویسی با کیفیت و جدید، توانسته دانشجویان بسیاری را روانه بازار کار کند، سایت درسمن یک دوره خاص دارد به نام پایتون دارد که زحمات بسیار زیادی برای تهیه این دوره صرف شده است اما خروجی آن سبب شده آنقدر رضایت کاربران را در بر داشته باشد که درسمن را معتبرترین مرجع دوره های آموزش پایتون در ایران بدانند.

شناخت استاد دوره تخصصی پایتون (جناب آقای مهندس عباسی)

درسمن، مرجع حرفه ای آموزش پایتون در ایران

جناب آقای مهندس مهدی عباسی مدرس دانشگاه و مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ در حوزه طراحی نرم افزار در ایران می باشند. ایشان در دوران جوانی علاقه بسیار زیادی به یادگیری برنامه نویسی از خود نشان داده اند. سابقه آقای مهندس عباسی نشان می دهد که ایشان از میانه دوران دانشجویی خود در سال 1380 شمسی تا به امروز وقت خود را صرف برنامه نویسی نموده است و تجربه بسیاری در آموزش و کار با زبان برنامه نویسی پایتون دارند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا