رمز ارز

آیا صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی مناسب است؟

آیا صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی مناسب است؟


۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

آیا صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی مناسب است؟

صرافی کوینکس یک صرافی متمرکز است که در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را با استفاده از بلاکچین اتریوم آغاز کرده است. این صرافی ادعا می‌کند که خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد و حتی پاسپورت ایرانی را برای احراز هویت می‌پذیرد. با این حال، باید توجه داشت که این صرافی در قوانین خود ذکر کرده است که کاربران کشورهای تحت تحریم نمی‌توانند از آن استفاده کنند و در صورتی که مقامات یک کشور درخواست مسدود کردن حساب کاربر را داشته باشند، حق دارد این کار را انجام دهد. صرافی کوینکس در سایت خود آدرس دفتر خود را در استونی مشخص کرده است، اما برخی منابع معتبر آن را در هنگ کنگ مستقر دانسته‌اند. در سال ۲۰۲۱، این صرافی به دلایل نامعلومی در ایران فیلتر شده است و دسترسی به آن نیاز به استفاده از فیلترشکن دارد. در نتیجه، استفاده از صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی ممکن است با ریسک‌های قابل توجهی همراه باشد و در نظر داشته باشید که قبل از خرید یا فروش هر نوع ارز دیجیتال، باید تحقیقات لازم را انجام داده و با دقت و آگاهی کامل عمل کنید.

آیا کوینکس بهترین انتخاب برای کاربر ایرانی است؟

کوینکس یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانیان است زیرا:

  • به صورت رسمی زبان فارسی را به سایت خود اضافه کرده
  • احراز هویت را برای ایرانیان اجباری نکرده
  • میتوانید با هویت ایرانی احراز هویت کنید
  • جشنواره های متعددی مخصوص کاربران ایرانی برگزار میکند

آیا برای استفاده از کوینکس باید آی پی خود را تغییر بدهیم؟

نه، برای استفاده از کوینکس فعلا نیازی به تغییر آدرس آی‌پی خود نیست. اما در صورتی که خیلی حساس هستید، از یک فیلترشکن یا VPN با آی پی ثابت کشور مورد تایید کوینکس استفاده کنید. برای این کار، باید همیشه و حتما با آی پی همان کشور وارد صرافی کوینکس شوید؛ زیرا در غیر این صورت، حساب کاربری شما ممکن است مسدود شود.

آیا حتما در کوینکس باید احراز هویت کنیم؟

شما می‌توانید در کوینکس بدون احراز هویت فعالیت کنید، اما در صورت احراز هویت، به خدمات و امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت. با احراز هویت، سقف برداشت ۲۴ ساعته‌تان از ۱۰۰۰۰ دلار به یک میلیون دلار افزایش می‌یابد و به تمامی خدمات کوینکس دسترسی خواهید داشت. در برخی موارد، احراز هویت اجباری است، مانند برداشت ارزها به ارز فیات، و در بعضی موارد به دلیل رعایت قوانین و مقررات مربوط به پیشگیری از تامین مالی تروریسم و پولشویی، نیاز به احراز هویت وجود دارد.

آیا به عنوان یک ایرانی میتوانیم در کوینکس احراز هویت کنیم؟

بله شما به عنوان یک ایرانی میتوانید در کوینکس احراز هویت انجام دهید.

برای احراز هویت، باید به تنظیمات حساب خود بروید و مراحل را طبق دستورالعمل‌های صفحه پیش ببرید. شما باید یک تصویر رنگی کامل از مدرک شناسایی‌تان (پاسپورت، کارت ملی یا گواهینامه رانندگی) آپلود کنید و همچنین یک تصویر از خودتان در حال نگه داشتن مدرک شناسایی و یک اظهارنامه با نام کوینکس و تاریخ روز. پس از آپلود مدارک، نتیجه ظرف مدت ۱ تا ۳ روز کاری به ایمیل‌تان ارسال می‌شود. بهتر است در هنگام ثبت‌نام، اطلاعات شخصی خود را به دقت وارد کنید.

شما میتوانید ۰ تا ۱۰۰ آموزش کوینکس را به صورت رایگان در صفحه آموزش صرافی کوینکس | آموزش معامله گری در Coinex ببینید و در دوره های آموزشی رایگانش آن شرکت کنید.

صرافی های خارجی که با کاربران ایرانی مشکلی ندارند روز به روز تغییر میکنند. برای اینکه جدیدترین صرافی هایی که برای کاربران ایرانی مناسب ترند را بشناسید، کافیست به صفحه  معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانی ها | بروزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «آیا صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی مناسب است؟» با ما درمیان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا