رمز ارز

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ | بروزرسانی دی ۱۴۰۱

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ | بروزرسانی دی ۱۴۰۱

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

هر روز کاربران از ما میپرسند : « کدام ارز دیجیتال را بخریم؟ » یا « بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌‌گذاری در سال ۲۰۲۳ » کدام است؟ در این مقاله تلاش میکنیم با درنظر گرفتن عوامل بنیادی ، اخبار پروژه ها ، وضعیت شبکه ، تحلیل احساسات و نیم نگاهی به تحلیل تکنیکال ۱۰ ارز برتر برای سرمایه گذاری در دی ۱۴۰۱ را معرفی کنیم.  ارز های معرفی شده در این مقاله به هیچ عنوان سیگنال خرید و یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. لطفا قبل از هرگونه سرمایه گذاری تحقیقات کافی انجام دهید.

اگر در دنیای ارز های دیجیتال تازه وارد هستید ابتدا از « از کجا شروع کنم » شروع کنید و سپس با مفاهیم بلاک چین ، بیت کوین ، سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه آشنا شوید. سپس یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب انتخاب کنید و در یک صرافی ارز دیجیتال احراز هویت کنید. همچنین بهتر است درمورد روش های تحلیل قیمت ارز های دیجیتال اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید پروژه های معرفی شده را خودتان بررسی کنید. حال میتوانید ادامه مقاله را بخوانید و لذت ببرید!

۱۰ ارز دیجیتال برتر از نگاه بهترین سایت های داخلی و خارجی ارز دیجیتال

معرفی ۱۰ ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری در دی ۱۴۰۱

  1. بیت کوین : به دلیل ثبات فوق العاده بالا و محدود بودن عرضه کل
  2. اتریوم : به دلیل لانچ لایه دوم اتریوم و پیشرفت اکوسیستم آن
  3. بی ان بی : به دلیل قرارداد های جدید بایننس و پروژه های جدید
  4. دای : به علت کاهش ارزش ریال ، جایگزین مناسب برای دلار کاغذی
  5. تون کوین : پیشرفت فوق العاده تون کوین به علت حمایت تلگرام
  6. پالیگان : استفاده گسترده ان اف تی ها از شبکه پالیگان
  7. پولکادات : مشترک بودن سازنده با اتریوم و کاربرد بیشتر در سال جدید
  8. هلیوم : نوع فناوری جدید استخراج و همه گیری در سال ۲۰۲۳
  9. آپتمیزم : کاربرد بسیار زیاد در بخش دیفای و بروزرسانی شبکه
  10. بی بی دوج کوین : شت کوین ریسکی که میتواند جایگزین شیبا و دوج کوین شود

رتبه یک بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین نوعی پول مجازی است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به واسطه و نهاد مرکزی آن را خرید و فروش نمایند. کلیه معاملات انجام شده ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) در بستر بلاک‌چین، ثبت و نگهداری می‌شود. به عبارتی بیت کوین (Bitcoin) یک برنامه کامپیوتری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ارزش پول را به طور مستقیم با یکدیگر معامله کنند. این ارز دیجیتال اولین کالای رمزنگاری شده مبتنی بر اکوسیستم بلاک‌چین است که می‌تواند؛ مانند پول نقد در بین کاربران خرید و فروش شود. در حقیقت تجارت ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) بدون مداخله هیچ واسطه‌ای و به صورت کاملاً ناشناس انجام می‌شود. همچنین توصیه میکنیم بیت کوین چیست را بخوانید.

ویژگی های ارز بیت کوین (Bitcoin)

ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) ویژگی های مثبت بسیاری دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی های آن می‌توان به مستقل بودن و راه اندازی آسان آن اشاره کرد. شبکه بیت کوین توسط یک بانک مرکزی کنترل نمی‌شود و هر رایانه‌ای که این ارز را استخراج کند، بخشی از شبکه به حساب می‌آید. در نتیجه هیچ دستگاه دولتی نمی‌تواند باعث ایجاد بحران مالی در بازار ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) شود. یکی دیگر از ویژگی های این ارز، راه اندازی آسان آن است. برای افتتاح حساب در بانک‌های معمولی باید مراحل اداری آن طی شود تا بتوانید یک حساب تجاری داشته باشید. اما راه اندازی حساب بیت کوین (Bitcoin) خیلی سریع و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی انجام می‌شود.

پیش بینی آینده ارز بیت کوین (Bitcoin)

هیچ‌کس نمی‌تواند آینده ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) را پیش بینی نماید. برخی از کشورها استخراج و معامله این ارز را قانونی کرده و قوانین خاصی را برای کاربران آن وضع کرده‌اند. همچنین برخی از کشورها مانند ژاپن و استرالیا با تغییر قوانین خود می‌خواهند بیشترین استفاده را از این ارز دیجیتال ببرند. اما اغلب کارشناسان این حوزه نظر قطعی در خصوص پیش بینی آینده ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) ندارند.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه دو بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم (Ethereum) یک سیستم آزاد مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است. این ارز دیجیتال مرورگر، زبان برنامه‌نویسی و سیستم پرداخت مخصوص خود را دارد. اتریوم هیچ‌گونه واحد مرکزی کنترل‌کننده‌ای نداشته و هزاران سیستم کامپیوتری در سراسر دنیا آن را کنترل می‌کنند. کاربران این ارز دیجیتال نود یا گره نام دارند و امنیت شبکه نیز بر عهده آن‌ها است. اتریوم (Ethereum) کلیه اطلاعات موجود در شبکه را به طور کامل در میان کاربران توزیع کرده و هر گره یک کپی از تمامی داده‌های بلاک‌چین در اختیار دارد. همچنین بخوانید : اتریوم چیست؟

ویژگی ‌های ارز اتریوم (Ethereum)

در ارز دیجیتال اتریوم (Ethereum) ، به دلیل عدم حضور شخص ثالث برای مدیریت، داده‌های شبکه به هیچ عنوان قابل تغییر و حذف نیستند. برای ایجاد کوچک‌ترین تغییر در این پلتفرم نیز باید به تأیید کلیه اعضا و کاربران آن برسد. توزیع اطلاعات در بین کاربران عمومی بوده و امکان سانسور آن‌ها وجود ندارد. همچنین به دلیل نبود سرور و نهاد مرکزی اطلاعات افراد بر روی سیستم شخصی خودشان ثبت و ذخیره می‌شود. ویژگی‌های منحصر به فرد اتریوم احتمال هک‌شدن و سرقت اطلاعات را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

پیش ‌بینی آینده ارز اتریوم (Ethereum)

اتریوم یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار رمز ارزها به حساب می‌آید. اغلب تحلیلگران و کارشناسان این بازار آینده روشنی را برای ارز اتریوم (Ethereum) پیش‌بینی می‌کنند و آن را یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت می‌دانند. اما لازم است بدانید که هرگونه سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید با تحقیق و بررسی کامل انجام شود. متأسفانه افراد بسیاری بدون اطلاعات کافی وارد این بازار شده و در نهایت سرمایه خود را از دست می‌دهند.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه سه بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : بی ان بی

بایننس کوین یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که با علامت BNB نشان داده می‌شود. این توکن توسط صرافی بایننس طراحی شده و طی ۶ ماه در بین صرافی‌های دیگر نیز محبوب شده است. کاربران ارز دیجیتال بی ان بی از قابلیت‌هایی مانند کاهش کارمزد معاملات و افزایش شانس دریافت توکن‌های IEO بهره‌مند می‌شوند. علت محبوبیت این توکن در میان کاربران بازار ارزهای دیجیتال کارمزد پایین، امنیت بالا و رابط کاربری بسیار آسان است.

ویژگی های ارز بی ان بی (BNB)

ارز دیجیتال BNB ویژگی های مثبت بسیاری دارد که به کاربران در انجام معامله‌ای آسان و ایمن کمک می‌کند. به طور مثال اگر در تراکنش‌های خود در این صرافی به جای استفاده از بیت کوین از BNB استفاده کنید، تخفیفاتی در کارمزد تراکنش شامل شما می‌شود. همچنین اگر از صرافی بایننس برای معامله توکن‌های بی ان بی استفاده نمایید، کارمزد تراکنش‌های شما شامل ۵۰ درصد تخفیف می‌شود.

پیش بینی آینده ارز بی ان بی (BNB)

صرافی بایننس به دنبال طراحی برنامه‌ای برای وفاداری به مشتریان است. ارز دیجیتال BNB با کاهش کارمزد معاملات خود و در نظر داشتن تخفیف‌های شگفت انگیز برای کاربران حسن نیت خود را به آن‌ها اثبات کرده است. در نتیجه تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال آینده بسیار روشن و خوبی را برای این ارز نو ظهور پیش بینی کرده‌اند.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه پنج بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : دای

ارز دیجیتال دای (DAI) یک توکن ERC-20 بوده که بر روی بلاک‌چین اتریوم قرار گرفته و ارزشی معادل با ۱ دلار آمریکا دارد. رمز ارز دای یک استیبل کوین کاربردی بوده و به دلیل ثبات قیمت دلار، نوسان قیمت در این بازار بسیار کم است. این ارز دیجیتال خدمات بسیاری از جمله وام دهی، وام‌گیری و معامله‌گری آسان را برای کاربران خود فراهم می‌کند. قیمت ارز دیجیتال DAI با استفاده از یک قرارداد هوشمند به نام میکردائو در یک محدوده ثابت حفظ می‌شود. در نتیجه این ارز پرکاربرد می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ارزهای فیات آمریکا مانند دلار باشد.

ویژگی های ارز دای (DAI)

همانطور که گفتیم ارز دیجیتال دای (DAI) یک استیبل کوین امن و غیرمتمرکز با سابقه امنیتی بسیار خوب است. در نتیجه یکی از مهم‌ترین ویژگی های این ارز دیجیتال، ابزار امنیتی مانند کیف پول یکپارچه، احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های روتین است. ارز DAI به هیچ بانکی وابسته نبوده و یک استیبل کوین کاملاً متفاوت با USDT است. به عبارتی در سرمایه گذاری در این شبکه ریسک بسته‌شدن بانک یا توقیف اکانت شما وجود ندارد و ضرورتی هم ندارد که نگران منابع مالی موجود در بانک باشید.

پیش بینی آینده ارز دای (DAI)

تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه ارز دیجیتال آینده روشنی را برای ارز دای (DAI) پیش بینی کرده‌اند. طبق گفته آن‌ها تقریباً از زمان انتشار رمز ارز دای ۵ سال می‌گذرد، اما ارزش این توکن در بازار رمز ارزها همواره در حال افزایش است. در نتیجه سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال برای کاربرانی که به دنبال کمترین ریسک در بازار سرمایه هستند، بسیار مناسب است.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه شش بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : تون کوین

تون کوین (TonCoin) که محصول پروژه معروف پیام رسان تلگرام است ، به تازگی مورد توجه همه کاربران بازار ارز های دیجیتال قرار گرفته است. تا چند وقت پیش هیچ اطلاعیه رسمی از طرف تلگرام مبنی بر تایید پروژه تون کوین(TonCoin) وجود نداشت. اما از سال ۲۰۲۱ پاول دورف، موسس تلگرام در پیامی از ابعاد جدید و مسیر های توسعه این پروژه رونمایی کرد. اطلاعات بیشتر : ارز تون کوین (Toncoin) چیست؟ | معرفی و بررسی آینده ارز TON

ویژگی تون کوین (TonCoin)

Ton مخفف شبکه باز است که برخلاف بیت کوین بسیار سریع تر و مقیاس پذیرتر است. این ویژگی باعث میشود با کمترین کارمزد هزاران تراکنش در ثانیه انجام شود. همچنین این پروژه در روند پیشرفت خود از جامعه کاربران استفاده کرد تا علاوه بر تسریع در پیشرف پروژه، غیرمتمرکز سازی بیشتری انجام دهد. همچنین تلگرام برای ذخیره توکن تون (Ton) از کیف پول رسمی خود رونمایی کرد. امروزه تون را میتوانید در تراست وال و متامسک هم ذخیره کنید.

آینده پروژه تون کوین (TonCoin)

با توجه به محبوبیت پیام رسان تلگرام و قابلیت هایی که روز به روز در آن اضافه میشود ، امکان پرداخت ارز تون به زودی در این شبکه اضافه خواهد شد. طبیعی است بعد از اضافه شدن این قابلیت تقاضای افراد نسبت به تون بالاتر رفته و امکان افزایش قیمت آن وجود خواهد داشت.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه هفت  بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : پالیگان

ارز دیجیتال پالیگان در ابتدا با عنوان Matic به بازار سرمایه عرضه شد. این شبکه در حال تلاش برای ایجاد اتصال و تعاملی امن بین بلاک‌چین‌های مختلف با یکدیگر است. هدف اصلی ارز دیجیتال پالیگان (Matic) رفع مشکلاتی مانند مقیاس پذیری، توان عملیاتی محدود، کارمزد بالا، تراکنش‌های معوقه و سرعت پایین است. در نتیجه یک لایه دوم برای این پروژه ویژه طراحی شد که تراکنش‌ها و قراردادهای هوشمند اتریوم را بر بستر آن انجام دهد. این لایه تأییدیه‌های برون زنجیره‌ای را با امنیت و سرعت بالا انجام می‌دهد. همچنین توصیه میکنیم متیک چیست را بخوانید.

ویژگی های ارز پالیگان (Matic)

شبکه ارز دیجیتال پالیگان (Matic) ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری نسبت به ارزهای مشابه خود در بازار دارد. به طور مثال این شبکه تراکنش‌های موجود در بستر اتریوم را در لایه دوم خود با سرعت بسیار بالاتری انجام می‌دهد. در حقیقت شبکه ارز دیجیتال پالیگان (Matic) عدم مقیاس پذیری اتریوم را تا حد بسیاری زیادی برطرف می‌کند. یکی دیگر از ویژگی های این ارز دیجیتال امنیت بالای آن است که باعث افزایش محبوبیت پالیگان (Matic) در میان کاربران بازار سرمایه نیز شده است. این شبکه برای تأیید بلاک‌ها از روش اثبات سهام اتریوم استفاده کرده و مانع بروز کلاهبرداری در این زمینه می‌شود.

پیش بینی آینده ارز پالیگان (Matic)

همانطور که گفتیم ارز دیجیتال پالیگان باهدف رفع مشکلات در شبکه اتریوم طراحی و راه اندازی شد. اما بعد از گذشت ۴ سال هنوز نتوانسته به اهداف خود در بازار سرمایه دست پیدا کند. با توجه به نظر تحلیلگران عدم دستیابی به اهداف این شبکه در بازار ارز دیجیتال باعث سقوط قیمت آن در بازار خواهد شد.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه هشت بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : پولکادات

ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) یک بلاک‌چین است که بلاک‌چین‌های مختلف را به یکدیگر مرتبط می‌سازد. در حقیقت ارز پولکادات یک پروتکل زنجیره‌ای است که به آسان شدن انتقال زنجیره‌ای از اطلاعات یا سرمایه‌گذاری‌ها کمک می‌کند و طیف گسترده‌ای از زنجیره‌های بلوکی در این بلاک‌چین با هم همکاری می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر بخوانید : پولکادات (Polkadot) چیست؟

ویژگی های ارز پولکادات (Polkadot)

ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) ویژگی‌ها و قابلیت‌های مثبت بسیاری دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی های آن می‌توان به بهبود عملکرد مقیاس پذیری، انعطاف‌پذیری شبکه و سیستم کاربرمحور اشاره کرد. در حقیقت ارز پولکادات (Polkadot) می‌تواند بسیاری از معاملات را در چندین زنجیره مختلف به صورت موازی پردازی کند که این قدرت پردازش باعث بهبود مقیاس پذیری می‌شود. شبکه ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) بسیار انعطاف‌پذیر و سازگار بوده و برای پیاده‌سازی ویژگی های جدید یا رفع اشکال آن‌ها می‌توان به صورت خودکار عمل کرد. همچنین این ارز دیجیتال کاربرمحور بوده و امنیت آن به شما در انجام معاملات با خیالی آسوده کمک می‌کند.

پیش بینی آینده ارز پولکادات (Polkadot)

اغلب تحلیلگران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده‌اند که ارز پولکادات در آینده رشد چشمگیری خواهد داشت. طبق گفته کارشناسان این بازار روند افزایش قیمت پولکادات (Polkadot) در سال ۲۰۲۱ ادامه دارد و احتمالاً تا سال ۲۰۲۲ این ارز دیجیتال ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد. در نهایت می‌توان گفت ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) از نظر ارزش شرایط نسبتاً پایداری را در سال‌های آینده خواهد داشت.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه نه بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : هلیوم

طرفداران کریپتو ممکن است نام آیوتا (IOT) را شنیده باشند، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بدون بلوک که دستگاه‌ها را به اینترنت اشیا متصل می‌کند، اما هلیوم به عنوان یک پروژه مبتنی بر بلاک چین با همان مورد استفاده و رویکرد متفاوت ظاهر می‌شود. Helium از نودهای اختصاصی به عنوان Hotspots برای اتصال دستگاه‌های بی‌سیم به شبکه استفاده می‌کند. توکن بومی HNT شبکه را تقویت کرده و هر زمان که Hotspots داده‌های اتصال را در سراسر شبکه منتقل می‌کند، اجراکنندگان به عنوان پاداش ارز دیجیتال هلیوم (Helium) دریافت می‌کنند. توصیه می شود: ارزدیجیتال هلیوم (helium) چیست؟

ویژگی ‌های ارز هلیوم (Helium)

شبکه ارز دیجیتال هلیوم (Helium) دارای ویژگی‌های خاص و ایده‌آلی است که باعث شده این ارز طی سال‌های اخیر به رشد چشمگیری دست یابد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امنیت بالا، شبکه مردم، سرعت عالی، اتصال به انواع دستگاه‌های IOT و داشتن قابلیت استخراج اشاره کرد.

پیش بینی آینده ارز هلیوم (Helium)

اکثر تحلیل‌گران ارز، آینده هلیوم (Helium) را روشن و درخشان پیش‌بینی می‌کنند و بر این باورند که این ارز دیجیتال در آینده نفوذ بسیار بیشتری می‌تواند داشته باشد. این پروژه که تلفیقی از اینترنت اشیاء و بلاک‌چین است، به نوبه خود دریچه تازه‌ای را به روی جامعه و کابران باز می‎‌کند. همچنین هلیوم (Helium) می‌تواند امنیت داده‌های IOT را افزایش داده و به صورت غیرمتمرکز مدیریت کند. این دلایل باعث شده در بین طرفداران محبوب شده و آینده درخشانی در انتظارش باشد.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه ده بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : آپتیمیزم

ارز دیجیتال اپتیمیزم (Optimism) یک بلاک چین لایه دوم در بستر اتریوم است که امنیت خود را از شبکه اصلی اتریوم دریافت می کند و با استفاده از رول آپ های اپتیمیزم (Optimism) به مقیاس پذیری اکوسیستم اتریوم کمک می کند. این یعنی تراکنش ها به طور ایمن بر روی اپتیمیزم (Optimism) ثبت می شوند؛ اما در نهایت بر روی اتریوم ایمن می شوند. اپتیمیزم (Optimism) یکی از بزرگترین راه حل های مقیاس پذیری اتریوم با بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش کل قفل شده است. OP توسط بنیاد اپتیمیزم، یک سازمان غیرانتفاعی هدایت می شود.

ویژگی های اپتیمیزم (Optimism)

هدف ایجاد اپتیمیزم (Optimism) ، سادگی، عمل گرایی و پایداری است و بر برآوردن نیازهای دنیای واقعی تمرکز کرده است و سعی دارد ویژگی هایی مانند EVM را به تدریج ایجاد کند. اپتیمیزم از ۹۷ پروتکل مختلف از جمله سینتتیکس (SNX) و صرافی مشتقه یونی سواپ میزبانی می کند.

طراحی اپتیمیزم (Optimism) با هدف پایداری بلندمدت ایجاد شده و به همین دلیل از رول آپ ها استفاده می کند تا از مکانیزم اجماع اتریوم بهره ببرد و شبکه را مقیاس پذیر نماید. با این روش تراکنش ها بدون اثبات مستقیم اعتبار آنها بر روی اتریوم ثبت می شوند و برای مدت معینی (به مدت ۷ روز) این قابلیت را دارند که به چالش کشیده شوند. پس از اتمام این زمان تراکنش نهایی فرض می شود.

آینده اپتیمیزم (Optimism)

اپتیمیزم (Optimism) بزرگترین راه حل مقیاس پذیری اتریوم است و با توجه به اینکه یک بلاک چین لایه دوم به شمار می رود مانند سایر پروژه های لایه دوم اکنون در حال رقابت برای اثبات خود است. با افزایش رقابت بین این نوع پروژه ها، به خصوص در توسعه بخش دیفای، اپتیمیزم کانون توجه خواهد بود. طبق پیش بینی ها، قیمت OP سال ۲۰۲۳ را با میانگین ۲.۳۷ دلار سپری خواهد کرد و در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ قیمت OP به طور میانگین به ترتیب ۳.۳۸ و ۴.۹۶ دلار را لمس خواهد کرد.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


رتبه یازده بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری : بی بی دوج کوین

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) یک میم کوین مانند دوج کوین است که هم اکنون بیش از ۳۰۰۰۰۰ کیف پول فعال دارد. بنیانگذاران بیبی دوج هدف از ایجاد این ارز دیجیتال را تاثیر گذاری بر پدر آن یعنی دوج کوین با کاربردها و سرعت بالای تراکنش آن اعلام کرده اند. این ارز دیجیتال که از ۱ ژوئن ۲۰۲۱ شروع به فعالیت کرده، اطلاعات دقیقی درباره تیم سازنده منتشر نکرده است اما طبق گزارش ها توسط کریستین کمپیسی بنیان گذاری شده است. بیبی دوج با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده تا اکوسیستمی را ایجاد کند که با اتریوم هم سازگار است.

ویژگی بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

بر خلاف ارزهای دیجیتالی که از مکانیسم سوزاندن برای محدود کردن عرضه در گردش استفاده می کنند، BABYDOGE با هر تراکنش، ۵ درصد ارز دیجیتال به کیف پول دارندگان خود اضافه می کند. همچنین با هر تراکنش تعدادی کوین به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ برای تامین نقدینگی جفت ارزها اضافه می شود. به این ترتیب هولدرهای بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) تنها با نگهداری مقداری از این ارز دیجیتال در کیف پول های خود، از هر تراکنش ۵ درصد کارمزد دریافت می کنند.

از دیگر ویژگی های متمایز کننده BABYDOGE می توان به کاربردهای آن در دنیای واقعی اشاره کرد که در میان ارزهای دیجیتال کمیاب است. کارت های بیبی دوج و اپلیکیشن موبایلی آن با همکاری با سایر سیستم های پرداخت، امکان استفاده از بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) را در پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند شاپیفای و وو کامرس فراهم کرده است.

آینده بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

طبق برخی از پیش بینی ها بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ افزایش قیمت چشمگیری را تجربه خواهد کرد و احتمالا به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷۴۱۲۵ دلار خواهد رسید. این افزایش قیمت تدریجی خواهد بود اما افت قابل توجهی در مسیر رخ نخواهد داد. اگرچه پیش بینی میانگین ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲۵۱۶ دلار جاه طلبانه به نظر می رسد، با درنظرگرفتن همکاری های اعلام شده و پیشرفت های برنامه ریزی شده در کوتاه مدت قابل دسترس خواهد بود. با توجه به افزایش همکاری های احتمالی، روند صعودی قیمت BABYDOGE در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ نیز ادامه خواهد داشت.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)


سوالات متداول

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ کدام است؟

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری یکی از ۱۰ ارز دیجیتال مناسب سرمایه گذاری معرفی شده هستند.

کدام صرافی همه ارز های دیجیتال را دارد؟

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره اکثر ارز های دیجیتال کدام است؟

آیا تمام ۱۱ ارز دیجیتال معرفی شده را بخریم؟

قطعا نه. بهتر است بعد از بررسی و تحلیل تک تک آنها انتخاب خود را انجام داده تا دچار ضرر و زیان نشوید.

چگونه سابقه ارز های دیجیتال را بررسی و آینده آنها را پیش بینی کنیم؟

امیدواریم این مقاله تا حدودی توانسته باشد شما را با ۱۱ تا از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ آشنا کند. اگر تجربه ای در خصوص سرمایه گذاری دارید حتما در بخش کامنت ها مطرح کنید.

ارز های معرفی شده در این مقاله به هیچ عنوان سیگنال خرید و یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست. لطفا قبل از هرگونه سرمایه گذاری تحقیقات کافی انجام دهید.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا