اینترنت

سامسونگ گلکسی A22e 5G تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A22e 5G تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

شرکت سامسونگ در ماه ژوئن سال گذشته از مدل‌های 4G و 5G گلکسی A22  رونمایی کرد و در ادامه مدل گلکسی A22s 5G نیز طی ماه نوامبر معرفی شد. این هندست صرفا مدل ری‌برند شده گلکسی A22 5G به‌شمار می‌رود. اکنون اگرچه کاربران منتظر معرفی اسمارت‌فون گلکسی A23 توسط غول کره‌ای هستند؛ اما احتمالا به‌زودی شاهد رونمایی از هندست جدید دیگری با نام گلکسی A22e 5G خواهیم بود.

atramart mobile

سامسونگ گلکسی A22e 5G گواهینامه Bluetooth SIG را دریافت نموده و به موعد عرضه خود یک گام دیگر نزدیک‌‌تر شده است. مرجع صدور گواهینامه به مشخصات گلکسی A22e 5G هیچ اشاره‌ای نکرده است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون دارای شماره مدل SC-56B است. این شناسه پیش‌تر توسط مدل ویژه‌ای از گلکسی A22 5G که طی سال گذشته در بازار ژاپن عرضه شده؛ مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین گلکسی A22e 5G احتمالا از مشخصاتی مشابه با ورژن ژاپنی گلکسی A22 5G برخوردار خواهد بود.

شایان به ذکر است که مدل ژاپنی گلکسی A22 5G و مدل معرفی شده در ماه ژوئن سال گذشته از مشخصات متفاوتی برخوردار هستند. جهت اطلاع افراد مبتدی بایستی خاطرنشان کرد که مدل ژاپنی مجهز به یک نمایشگر کوچکتر از نوع TFT با اندازه 5.8 اینچ، رزولوشن پایین‌تر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی است.

avang neterbit mobile

بعلاوه این هندست از یک باتری کوچکتر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت و مجموعا 2 سنسور دوربین (در عوض 4 سنسور موجود در مدل جهانی) بهره خواهد برد. این 2 دوربین شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و ماژول سلفی 5 مگاپیکسلی درون ناچ تعبیه شده روی نمایشگر هستند.

سامسونگ گلکسی A22e 5G تائیدیه بلوتوث را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A22e 5G در وبسایت Bluetooth SIG

ورژن ژاپنی گلکسی A22 5G از ضخامتی معادل با 8.9 میلی‌متر، وزنی برابر با 168 گرم و گواهی حفاظتی IP68 برخوردار است. بعلاوه این هندست مجهز به تراشه NFC داخلی است؛ اما از حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه خبری نیست. این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 بوده و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. با این‌حال به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 1 ترابایت امکان‌پذیر خواهد بود.

ورژن جهانی گلکسی A22 5G (سمت چپ) و مدل ژاپنی آن (سمت راست)

بر اساس اعلام سامسونگ، ورژن ژاپنی گلکسی A22 5G مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای است که هسته‌های پرقدرت آن با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز فعالیت نموده و هسته‌های کم‌مصرف آن نیز از حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتزی برخوردار هستند. سامسونگ به نام این تراشه اشاره نکرده است؛ اما ورژن ژاپنی گلکسی A22 5G احتمالا همانند نسخه جهانی این هندست از تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد.

زمان رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی A22e 5G سامسونگ هنوز اعلام نشده است؛ اما با دریافت تائیدیه‌های بیش‌تر توسط این هندست، جزئیات بیش‌تری در رابطه با آن منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا