بازی

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Vikings: Valhalla نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر

ماه اسفند گذشته بود که نتفلیکس از تمدید سریال Vikings: Valhalla برای فصل دوم و سوم خبر داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم دنباله سریال Vikings مشخص و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس رسما تایید کرد که فصل دوم سریال Vikings: Valhalla در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی ۱۴۰۱) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال وایکینگ ها: والهالا منتشر شده است که در آن شاهد تصاویری از اتفاقات این فصل هستیم:

وایکینگ ها در حال عبور از کوهستان در فصل دوم سریال Vikings: Valhalla

مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور دارد که هر دو برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال نیز بازگشته‌اند. انتظار می‌رود فصل دوم سریال وایکینگ‌ها والهالا مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده باشد.

سم کرلت، فریدا گوستافسون، لئو ساتر، بردلی فریگارد، یوهانس هویکور یوهانسون، لارا برلین، دیوید اوکس، سورن پیلمارک، پولیانا مکینتاش، بردلی جیمز، سوفیا لبدوا، مارچین دوروچینسکی و حیات کمیل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Vikings: Valhalla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین انتظار می‌رود که فصل سوم دنباله سریال Vikings در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

اتفاقات سریال Valhalla قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند. اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که به‌عنوان اولین اروپایی شناخته می‌شود که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا