تکنولوژی

طراحی سایت عطر

طراحی سایت عطر

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

عطر؛ از گذشته های دور تا به امروز، همیشه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و در واقع آن را یک وسیله بهداشتی ضروری، در خوشبوتر شدن و حفظ ظاهر تلقی می کنند. اگر در زمینه تولید و فروش عطر و ادکلن فعالیت می کنید، طراحی سایت عطر را فراموش نکنید؛ یا شاید هم بهتر است بگویم، اگر تا الآن به طراحی سایت عطر و ادکلن فکر نکرده اید، همین حالا دست به کار شوید.

طراحی سایت عطر به راحتی می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند و در جهت کسب درآمد بیشتر و برندسازی پیش برود. بی شک یکی از راه‌های ارتقای بیزینس شما (فروش یا تولید عطر) در گرو طراحی وب سایت عطر است.

با توجه به اشاره‌ ای که بالاتر داشتیم، می توان گفت امروزه با گسترش روز افزون بسترهای اینترنتی و فضای وب، طراحی سایت (عطر) و فعالیت در فضای وب موجب می شود تا فرایند پیشرفت و ترقی را با سرعت بیشتری طی کنید.

امکانات و مزایای طراحی سایت عطر

شاید برایتان سوال پیش بیاید که ما فرضا سایت عطر را راه اندازی کردیم، این طراحی وبسایت عطر و ادکلن چه مزایایی دارد و چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

اگر دوست دارید در رابطه با این 2 سوال، اطلاعاتی داشته باشید و ابهامات را برطرف کنید، همراه ما باشید؛ ما در این قسمت از مقاله به بررسی این موضوعات پرداخته ایم.

مزایای طراحی سایت عطر امکانات طراحی سایت عطر
برندسازی و افزایش اعتبار برندینگ  قابلیت دسته بندی کردن عطرها و ادکلن بر اساس جدیدترین، گران ترین، مردانه، زنانه و …
دریافت تبلیغات و کسب درآمد جانبی از این راه امکان طراحی وب سایت عطر به صورت ریسپانسیو
پشتیبانی حرفه ای و دقیق کاربران سایت امکان درج گالری تصاویر ز محیط فروشگاه و انواع عطرها
کمتر شدن هزینه های تبلیغاتی برای کسب شهرت قابلیت افزودن قسمت بلاگ به صفحه وب سایت عطر
جذب مخاطبان هدف و شناختن پرسونای مخاطب درج خبرنامه برای آگاه کردن مشتریان و کاربران از تخفیف ها، مسابقه ها، پیشنهادات ویژه و …
چرخش مالی 24 ساعته طراحی صفحه تخصصی “درباره ما” و “تماس با ما”
آگاه کردن مشتریان روند کاری فروشگاه امکان درج آدرس شبکه های اجتماعی فعال

طراحی سایت عطر

مهم ترین نکات طراحی سایت عطر

حالا که نسبت به مزیت ها و امکانات جذاب طراحی حرفه ای سایت عطر و ادکلن آگاهی نسبی پیدا کردید، نوبت به ویژگی ها و نکاتی که در طراحی و پیاده سازی آن باید به آنها توجه کافی را داشته باشید، می رسد.

این نکات یا ویژگی ها به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  1. دسته بندی کردن محصولات
  2. طراحی صفحه وب عطر به شکل ریسپانسیو
  3. سرعت بارگذاری سایت
  4. ناوبری آسان وب سایت

دسته بندی کردن محصولات فروشگاه

از آنجایی که عطرها در دسته بندی های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرند، برای جذب هر چه بیشتر مخاطب و 2 برابر شدن افزایش فروش، بهتر است عطرهای موجود در سایت را بر اساس گرانترین، ارزان ترین، پرفروش ترین، مردانه، زنانه، اسپرت، نام برند، رایحه و … در صفحه اصلی دسته بندی کنید.

طراحی صفحات  به شکل ریسپانسیو

برای اینکه صفحه عطر و ادکلنی که در بستر وب طراحی کرده اید یا قصد دارید که برای طراحی آن اقدام کنید، در جذب هر چه بیشتر مخاطبان موفق ظاهر شود، طراحی ریسپانسیو یا واگنش‌‌گرا برای صفحه مذکور یک امر ضروری به شمار می رود.

به کمک طراحی ریسپانسیو وب سایت عطر، به مخاطبان خود این امکان را می دهید که با استفاده از هر دستگاهی (کامپیوتر، گوشی موبایل و …) به سایت شما وارد شوند و بدون ایراد در نوع نمایش، صفحات سایت را بررسی کنند.

سرعت بارگذاری سایت عطر

در دنیای مدرن، هر ثانیه برای بازدیدکنندگان صفحات وب مهم است. کاربران لازم نیست صبور باشند. همانطور که قبلاً گفتم، رقابت بسیار سخت است و اگر وب سایت شما خیلی کند بارگذاری شود، کسی منتظر آن نخواهد بود.

بنابراین سعی کنید به کمک فشرده سازی حجم عکس ها، حذف پلاگین های غیرضروری، توقف پخش خودکار و … سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید. در طراحی سایت وردپرس این موارد با توجه به قالب های بهینه شده ای که دارد و طرحان همیارتوسعه از آن ها در طراحی استفاده می کنند به بهترین شکل اجرا می شود.

ناوبری آسان وب سایت عطر

ناوبری وب سایت یکی از مهم ترین عوامل طراحی وب سایت های فروشگاهی و به ویژه طراحی سایت عطر به شمار می رود.

ناوبری باید بصری و منطقی باشد. اگر یک بازدیدکننده بتواند به راحتی به محصولات/خدمات فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشد و توضیحات آنها را بیابد، شانس تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

سئو طراحی سایت عطر چگونه است؟

اگر قصد دارید وب سایت عطری که در فضای وب ان را پیاده سازی کرده اید، در بین نتایج اولیه گوگل به نمایش در بیاید و کاربران بیشتری روی آن کلیک کنند، سئو یا بهینه سازی سایت را در الویت کاری خود قرار دهید.

صفحه وب شما برای دیده شدن در صفحه اول موتورهای جستجوگر به سئو سایت نیاز دارد؛ در واقع زمانی که وب سایت خود را بهینه سازی می کنید، در جذب مخاطب هدف و کسب درآمد بیشتر، موفق تر ظاهر می شوید.

به طور کلی با بهبود سئوی خود، می توانید برای افزایش دریافت ورودی سایتتان در موتورهای جستجو تلاش کنید. این امر به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کرده و آنها را به مشتریان دائمی سایت خود تبدیل کنید.

همچنین می توانید با ایجاد محتوای جذاب تر و مؤثرتر مبتنی بر سئو، شانس خود را برای آوردن ترافیک ارگانیک هدفمندتر هم افزایش دهید.

جمع بندی

ما در این مطلب به بررسی طراحی سایت عطر پرداختیم. این سایت از مزایا و امکاناتی برخوردار بود که آنها را برای شما عنوان کردیم؛ سپس به نکاتی که در طراحی این صفحه وب از اهمیت بالایی برخوردار هستند، سخن گفتیم تا به نحوه انجام سئو سایت عطر رسیدیم.

همه این موارد را در جهت آگاهی هر چه بیشتر شما مخاطبان، در این مطلب گنجاندیم؛ امیدواریم مقاله مفیدی را در رابطه با طراحی وبسایت عطر در اختیار شما قرار داده باشیم.

پس اگر در زمینه تولید و فروش عطر و ادکلن فعالیت دارید، طراحی و ساخت سایت عطر را به عنوان یک امر ضروری در حوزه کاری و بیزینس خود قرار دهید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا