اینترنت

همراه اول بسته‌های ویژه خود به مناسبت روز مادر را معرفی کرد

همراه اول بسته‌های ویژه خود به مناسبت روز مادر را معرفی کرد

همراه اول با بیان اینکه به مناسبت روز مادر بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه در اختیار کاربران خود قرار داده است، از امکان استفاده از طرح روز مادر تا دوشنبه 4 بهمن خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر، همراه اول بسته های اینترنت با تخفیف ویژه ارائه کرده است.

این بسته های اینترنت با تخفیف ویژه از امروز شنبه 2 بهمن 1400 تا پایان روز دوشنبه 4 بهمن برای کلیه مشترکان دائمی و اعتباری قابل خریداری است.

خرید این بسته‌های اینترنت ویژه برای خود مشترک و یا دیگری با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» امکان پذیر است.

 حمایت همراه اول از کاربران در مناسبت‌های مختلف

گفتنیست همراه اول پیش‌تر نیز با عرضه بسته‌های مکالمه و شارژ تلفنی مخصوص بانوان نیز توجه مضاعف خود را به بانوان همراه اولی نشان داده است.

سال گذشته نیز همراه اول با برگزاری جشنواره‌ای به مناسبت روز مادر از اهدا جایزه 250 میلیون ریالی به زنان دارنده اشتراک همراه اول خبر داده بود.

همراه اول همواره به مناسبت‌های مختلف اقدام به ارائه هدایا و خدمات ویژه برای کاربران خود کرده است. ارائه بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه که در اختیار کاربران همراه اول قرار گرفته است، نیز در چارچوب همین دست حمایت‌ها است.

با توجه به شیوع کرونا، عدم ارتباط نزدیک خانواده‌ها با یکدیگر و مشکلاتی که همچنان به دلیل قرنطینه وجود دارد استفاده از امکاناتی از این دست منجر به ارتباط بیشتر افراد بر بستر تکنولوژی با یکدیگر نیز خواهد شد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا