تکنولوژی

سدان لوکس چری آریزو 8 به عنوان رقیب چینی تویوتا کمری معرفی شد

سدان لوکس چری آریزو 8 به عنوان رقیب چینی تویوتا کمری معرفی شد

پس از رنگ خاص آبی آسمانی، حالا تصاویر متعددی از چری آریزو 8 با رنگ سبز متالیک در فضای آنلاین منتشر شده است. این ماشین در رده خودروهای کامپکت قرار می‌گیرد و قیمت آن از حدود 15 هزار دلار آغاز می‌شود.

درست همانند نسخه آبی، سبز شفقی متالیک به‌کاررفته برای رنگ‌آمیزی بدنه بسیار چشم‌نواز و منحصر به فرد است. جلوپنجره بزرگ با الگوی الماسی و همین‌طور چراغ‌های کشیده‌ای که به وسیله یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند، ظاهری لوکس و در عین حال تهاجمی را به چری آریزو 8  بخشیده‌اند.  

چری آریزو 8
نمای جانبی چری آرزیو 8 با رنگ سبز منحصر به فرد

بهره‌مندی از طراحی Fast-Back، رینگ‌های چندپر، اسپویلر کوچک و چهار خروجی اگزوز در زیر سپر عقب، چری Arrizo 8 را به عنوان یک خودروی اسپرت معرفی می‌کنند.

درون کابین همانند فضای داخلی خودروهایی همچون جنسیس G90 و BMW i4 طراحی شده است. اول از همه دو نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی به چشم می‌خورند. یک نمایشگر در پشت فرمان قرار داشته و اطلاعات مهم خودرو را نشان می‌دهند. نمایشگر دوم نیز به عنوان سیستم اطلاعات- سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمان به شکل D بوده و دکمه‌های متعددی روی آن نصب شده است.

سدان لوکس چری آریزو 8 به عنوان رقیب چینی تویوتا کمری معرفی شد
درون کابین آریزو 8

چری آریزو 8 دارای فناوری‌های پیشرفته و هوشمندی است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از Carplay و Hicar هواوی و همین‌طور سیستم تشخیص خستگی و شناسایی چهره اشاره کرد.

سدان جدید چری با دو موتور عرضه می‌شود. مدل پایه دارای موتور 1.6 لیتری توربو با قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر، و نسخه اسپرت ممتاز دارای موتور 2.0 لیتری توربو با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر است. هر دو موتور به گیربکس 7 سرعته DCT متصل هستند.

خودروی Chery Arrizo 8 در جایگاه بالاتری نسبت به آریزو 5 قرار می‌گیرد و در واقع جدیدترین رقیب چینی تویوتا کمری به حساب می‌آید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا