تکنولوژی

سامسونگ معرفی سری گلکسی اس 22 در ماه آینده را تأیید کرد

سامسونگ معرفی سری گلکسی اس 22 در ماه آینده را تأیید کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

همان‌طور که قبلاً هم چندین بار شایعه شده بود، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای یک رویداد ویژه جهت معرفی گوشی‌های پرچمدار خود در ماه آینده میلادی است. در حالی که این شرکت هنوز تاریخ دقیقی را برای رویداد آنپکد (Unpacked) بعدی خود اعلام نکرده، TM Roh، مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ، امروز یک پست وبلاگ جالب منتشر کرده که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم. با دیجی رو همراه باشید.

Roh وعده داده که در آنپکد ماه آینده، شاهد «قابل توجه‌ترین دستگاه سری اس» خواهیم بود که سامسونگ تاکنون ساخته است. علاوه بر تأیید برگزاری رویداد آنپکد در ماه آینده یعنی فوریه، کلمه‌ای که وی استفاده کرده (Noteworthy به معنی قابل توجه) بسیار جالب است و به نظر می‌رسد به شکل زیرکانه‌ای به سری نوت اشاره دارد.

وی در ادامه گفته:

نسل بعدی گلکسی اس بزرگترین دستاوردهای سری گلکسی سامسونگ را در یک دستگاه گرد هم خواهد آورد.

گلکسی اس 22 اولترا

این طور که به نظر می‌رسد، آقای Roh قصد دارد این موضوع را برساند که سری نوت امسال ظهوری دوباره خواهد داشت، اما نه در قالب یک گوشی با عنوان گلکسی نوت! در واقع، همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود، طراحی گلکسی اس 22 اولترا (Galaxy S22 Ultra) بسیار شبیه به آخرین مدل عرضه شده در سری نوت یعنی گلکسی نوت 20 اولترا داشته و از قلم داخلی با کمترین نرخ تأخیر لمسی بهره خواهد برد.

پست وبلاگ Roh با این جمله به پایان می‌رسد: “برای تجربه نهایی اولترا آماده شوید“. از این جمله نیز می‌توان برداشت کرد برخلاف شایعات قبلی، رده بالاترین پرچمدار سامسونگ پسوند اولترا را در نام خود خواهد داشت و قرار نیست به گلکسی اس 22 نوت تغییر نام بدهد.

حال باید منتظر و ماند و دید سامسونگ بالاخره چه تصمیمی برای سری نوت گرفته و آیا گلکسی اس 22 اولترا خواهد توانست کاربرانی را که همچنان خواهان یک گوشی جدید در سری نوت هستند، راضی کند یا نه.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا