فناوری

تصاویر جاسوسی از خودروی در حال آزمایش مرسدس بنز GLE ۲۰۲۳

تصاویر جاسوسی از خودروی در حال آزمایش مرسدس بنز GLE ۲۰۲۳

مجله خبری بیکینگخودروی مرسدس بنز GLE فعلی مطمئنا قدیمی نیست، چون این خودروی کوپه در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک مدل ۲۰۲۱ معرفی شد. با این حال، در چند وقت اخیر چندین خودروی آزمایشی GLE مشاهده شده که در قسمت‌های جلو و عقب پوشش استتاری داشتند.

به گزارش موتور وان، به نظر می‌رسد مرسدس بسیار مشتاق است تا ترکیب و جلوه آن را در این بخش بسیار رقابتی، تازه نگه دارد. در واقع این دومین باری است که رسما GLE کوپه شکار شده است. با داشتن یک پوشش استتاری ساده روی فاسیای جلو، می‌توان دید که دریچه‌های گوشه آن کمی کوچک‌تر از قبل هستند.

استتار اطراف چراغ‌های جلو نشان می‌دهد که طراحی مجدد ظریفی در راه است. همین امر برای قسمت عقب نیز صدق می‌کند. با نوار استتاری که فقط روی چراغ‌های عقب بسته شده، به نظر می‌رسد تلاش شده تا حواس‌ها نسبت به فاسیای عقب پرت شود.

مرسدس GLE ۲۰۲۳

در مقایسه با خودروی GLE شاسی بلند استاندارد، این کوپه در حال حاضر پشت صاف تری دارد. این تصاویر نشان می‌دهد که مرسدس بنز، در تضاد کامل با رقیب خود BMW، پیش می‌رود. البته ممکن است این خودروی آزمایشی در نهایت از نمای عقب فعلی استفاده نکند.

مرسدس بنز GLE ۲۰۲۳

انتظار نمی‌رود که این مدل به‌ روز رسانی شده چند ماه زودتر معرفی شود. در بدترین حالت، رونمایی ممکن است اواخر امسال یا حتی در سال ۲۰۲۳ انجام بگیرد.

مرسدس GLE


بیشتر بخوانید

  • تویوتا در سال ۲۰۲۱ پرجستجوترین خودروساز دنیا شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا