بازی

نمایش کلاس Rogue با انتشار تریلر جدید بازی Diablo 4

نمایش کلاس Rogue با انتشار تریلر جدید بازی Diablo 4

بدون شک می‌توان از بازی Diablo 4 به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار در دست ساخت دنیای ویدیوگیم نام برد. این اثر باتوجه‌به وجود کلاس‌های متنوع و روش‌های مبارزاتی مختلفی که هرکدام از این کلاس‌های معرفی‌شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توانایی خلق یک تجربه به‌ یادماندنی را برای طرفداران این سبک از آثار دنیای بازی دارد. حال در جریان تازه‌ترین اخبار ویدیو گیم، سازندگان بازی دیابلو ۴، ساعاتی قبل یک تریلر جدید را از این اثر منتشر کردند. ویدیو موردنظر تمرکز خود را روی نمایش کلاس Rogue گذاشته است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر به نمایش درآمده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که شما همراهان گرامی بیکینگ در این ویدیو تقریبا یک دقیقه‌ای مشاهده کردید، سازندگان دیابلو ۴ در این تریلر یک نگاه اجمالی به Rogue و نحوه مبارزات کلاس موردنظر دارند. کاربران با انتخاب این کلاس قادر خواهند بود تا از سلاح‌های دوربرد مثل تیر و کمان و ضربات Melee سریع برای ازبین‌بردن دشمنان خود استفاده کنند. طرفداران این مجموعه می‌توانند بازی را پیش خرید کنند.

بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن سال جاری میلادی (۱۶ خرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین باید گفت بلیزارد قصد دارد در تاریخ ۲۰ آوریل سال جاری (۳۱ فرودین) اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد محتوای نهایی این بازی و مکانیزم‌های پیشرفت را برای کاربران فاش کند.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ آیا نسخه‌های قبلی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا