تکنولوژی

نمایشگر بیرونی گوشی تاشوی گوگل کوچک‌تر از رقبا خواهد بود

نمایشگر بیرونی گوشی تاشوی گوگل کوچک‌تر از رقبا خواهد بود

از مدت‌ها قبل، اخبار و شایعاتی درباره گوشی تاشو گوگل شنیده می‌شود، اما همچنان هیچ جزئیات رسمی درباره این دستگاه منتشر نشده است. حالا گفته می‌شود این گوشی تاشو که احتمالا «پیکسل نوت‌پد» (Pixel Notepad) نام خواهد داشت، از نمایشگر بیرونی کوچک‌تری در مقایسه با سایر دستگاه‌های تاشو بهره می‌برد.

به گفته «راس یانگ»، تحلیلگر شناخته شده صنعت نمایشگر، گوشی تاشو گوگل از نمایشگر بیرونی 5.8 اینچی بهره خواهد برد. یانگ در توییت خود توضیح می‌دهد که این دستگاه و گلکسی زد فولد 4 آینده، دارای نمایشگرهای تاشو با اندازه مشابه خواهند بود، اما دستگاه گوگل نسبت تصویر وسیع‌تری نسبت به دستگاه سامسونگ خواهد داشت.

نمایشگر بیرونی گوشی تاشوی گوگل چندان بزرگ نخواهد بود

گوشی تاشوی گوگل

یانگ در مورد تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی تاشو صحبتی مطرح نکرده است. هرچند می‌توان انتظار داشت که این دستگاه به همراه سری گوشی‌‌های پیکسل 7 گوگل طی پاییز امسال رونمایی شود. پیش‌تر انتظار می‌رفت که پیکسل نوت‌پد در اواخر سال 2021 عرضه شود، اما گوگل به دلایل متعددی این کار را انجام نداد.

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی تاشو از برچسب قیمتی 1400 دلاری بهره خواهد برد. ابعاد این گوشی احتمالا به‌مانند Oppo Find N، پهن و کوتاه خواهد بود. احتمالا تراشه اختصاصی گوگل Tensor به این دستگاه قدرت می‌دهد.

دور از انتظار نیست اگر شاهد استفاده از سیستم دوربین گوشی‌های قدیمی‌تر گوگل باشیم. این یعنی احتمالا گوشی تاشوی گوگل مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه 8+12+12 مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالاتی نیز در مورد به‌کارگیری دوربین سلفی درون نمایشگر در Pixel Notepad مطرح هستند.

گوشی تاشوی گوگل احتمالا طی فصل چهارم سال 2022 میلادی روانه بازار خواهد شد. تاریخ این گوشی تاشو به دلیل تردید‌های گوگل به تعویق افتاد؛ این بار اما به نظر می‌رسد که از همیشه به این محصول نزدیک‌تر باشیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا