هاست پرسرعت
تکنولوژی

براساس گزارش کاربران در ردیت، اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت جدیدی به نام Ad Breaks است که کاربران را مجبور می‌کند برای ادامه‌ی اسکرول‌کردن در فیدها، ابتدا تبلیغات ۳ تا ۵ ثانیه‌ای را تماشا کنند. این تبلیغات باعث اختلال در گشت‌وگذار کاربران در فضای اینستاگرام خواهد شد.متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، همیشه برای ادامه‌ی بقا خود تا حدودی به تبلیغات متکی بوده؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد وجود چالش‌هایی همچون قوانین سختگیرانه‌تر برای حفظ حریم خصوصی و ظهور تیک‌ تاک باعث شده است تا دست‌به‌دامان قابلیت‌های جدید شود.اینستاگرام همیشه با واردکردن تبلیغات به فیدها موفق شده است که پست‌های تحت‌ حمایت اسپانسرها را شبیه‌ به محتواهای عادی جلوه دهد و از این‌ طریق تبلیغات را وارد محتواهای خود کند. متا هنوز قابلیت Ad Breaks را به‌طور رسمی تأیید نکرده است؛ اما با توجه‌ به نظرات کاربران در ردیت و ایکس به‌نظر می‌رسد به‌زودی با موجی از اعتراضات و انتقادات مواجه شود.مقالات مرتبطاینستاگرام با قابلیتی عجیب برای بخش ریلز آپدیت شددسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شوداینستاگرام قابلیتی کاربردی برای مقابله‌با مزاحمان اینترنتی معرفی کردبسیاری از کاربران این قابلیت را یک تصمیم وحشتناک خطاب و اعلام کردند که با اضافه‌شدن Ad Breaks، اینستاگرام را ترک خواهند کرد. برخی معتقدند که قابلیت مورد بحث باعث کاهش فعالیت کاربران خواهد شد. کاربری در ایکس اعلام کرد که ترجیح می‌دهد از اینستاگرام به تیک تاک مهاجرت کند.متا در حال انجام آزمایش A/B برای سنجش واکنش کاربران و تأثیر این قابلیت بر درآمد ناشی از تبلیغات است. با توجه به ارائه‌ی محدود قابلیت یادشده، باید دید که آیا اینستاگرام آن را به‌طور گسترده دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد داد یا نه.

حتما بخوانید :

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا