تکنولوژی

خودروی اپل ظاهرا به ویژگی‌‌های فوق‌العاده واقعیت مجازی مجهز می‌شود

خودروی اپل ظاهرا به ویژگی‌‌های فوق‌العاده واقعیت مجازی مجهز می‌شود

پتنت جدیدی از خودروی اپل (Apple Car) ثبت شده که به ویژگی‌های فوق‌العاده آن در واقعیت مجازی برای سرگرمی و ارتباط با دیگران اشاره می‌کند. تجهیزات واقعیت مجازی این خودرو می‌توانند مسافران را حین سفر سرگرم کنند و از کسالت‌بار بودن مسیر جلوگیری کند.

مسافران می‌توانند حین سفر بازی‌های واقعیت مجازی را با هم انجام دهند. حتی می‌توان از دوستان و افراد مشهور نیز دعوت کرد تا به صورت مجازی در خودرو حضور پیدا کنند؛ تعامل با افرادی که به صورت مجازی در خودرو حضور می‌یابند ممکن است. در نتیجه می‌توانید یک جلسه کاری را بدون نیاز به حضور فیزیکی در دفتر شرکت، در خودرو برگزار کنید.

هنوز که هنوز است، کوپرتینویی‌ها زمان دقیقی را برای ارائه خودروی اپل تعیین نکرده‌اند. این خودرو می‌تواند یکی از جذاب‌ترین محصولات تاریخ اپل باشد.

پتنت خودروی اپل و ویژگی‌های واقعیت مجازی

پتنت خودروی اپل

به نقل از منبع آگاه، پتنت جدید ثبت شده توسط کوپرتینویی‌ها از خودروی اپل، از قابلیت‌های مهمی خبر می‌دهد. این شماتیک منتشر شده از Apple Car نشان‌دهنده یک خودروی خودران است که می‌تواند تمام مسافران را در راه سفر سرگرم نگه دارد.

اپل در کنار اشاره به استفاده از سیستم واقعیت مجازی پیشرفته، به وجود سیستم تهویه هوای هوشمند و بلندگوهایی با صدای فراگیر اشاره دارد. با توجه به چنین ویژگی‌هایی، محال است که حین سفر با این خودروی اپل حوصله‌تان سر برود.

به هر حال، پتنت‌های جذاب بی‌شماری وجود دارند که به واقعیت بدل نشده‌اند. بنابراین احتمال این‌که خودروی اپل را با این تجهیزات جذاب در این خیابان‌ها ببینیم، چندان زیاد نیست. با این حال امکان دارد حضور یک‌سری از ویژگی‌های موجود در این پتنت را در محصول نهایی اپل شاهد باشیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا