فناوری

آغاز عصری تازه برای پیام‌رسان تلگرام با استوری/ عکس

آغاز عصری تازه برای پیام‌رسان تلگرام با استوری/ عکس

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، به گفته پاول دوروف با اشاره به اینکه بیش از نیمی از درخواست‌های ویژگی‌ای که تلگرام دریافت می‌کند مربوط به استوری است، تاکید کرد که کاربران سال‌ها است که درخواست این ویژگی را دارند. دوروف می‌گوید که این شرکت در ابتدا با افزودن استوری‌ها مخالف بود، زیرا آنها «همه‌جا هستند»، اما می‌خواهد به خواسته کاربران تن دهد.

با استوری در تلگرام، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند هر یک از استوری های آنها را ببیند. می‌توانید داستان‌هایتان را برای همه، مخاطبین، چند مخاطب انتخابی یا فهرستی از دوستان نزدیکتان قابل مشاهده کنید. داستان ها در یک بخش قابل ارتقا در بالای لیست چت شما قرار می گیرند. کاربران می توانند استوری های ارسال شده توسط هر مخاطبی را با انتقال آنها به لیست “مخفی” در بخش مخاطبین خود به جای صفحه اصلی پنهان کنند.

آغاز عصری تازه برای پیام‌رسان تلگرام با استوری/  عکس

کاربران این گزینه را خواهند داشت که به استوری خود زیرنویس و پیوند اضافه کنند. همچنین گزینه ای برای تگ کردن افراد دیگر در استوری ها وجود دارد.

علاوه بر این، شما می توانید انتخاب کنید که داستان شما چه زمانی منقضی شود. می توانید آن را در شش، 12، 24 یا 48 ساعت منقضی کنید. یا، می‌توانید به‌طور دائم استوری‌ها را در صفحه نمایه‌تان نمایش دهید.

دوروف می‌گوید پس از آزمایش‌های داخلی Stories، حتی افراد بدبین در تیم تلگرام نیز از این ویژگی استقبال کردند و تلگرام دیگر نمی‌تواند سرویس پیام‌رسانی را بدون آن تصور کند.

استوری ها در آخرین مرحله آزمایشی خود هستند و در اوایل جولای در دسترس قرار خواهند گرفت. دوروف بر این باور است که این ویژگی «عصر جدیدی در تلگرام» آغاز می‌کند.

منبع:‌ تک‌چرچ

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا