بازی

«Laqirace» اولین بازی بلاکچینی«Drive to earn» دنیا

«Laqirace» اولین بازی بلاکچینی«Drive to earn» دنیا

 شرکت TOBTC Trading پس از چندین سال تجربه موفق در بازارهای مالی ( فارکس از سال ۲۰۰۹) و مارکت کریپتو کارنسی از سال ۲۰۱۶، به‌تازگی پروژه قدرتمند Laqira Protocol را راه‌اندازی کرده است. در این بازی‌ها کاربران می‌توانند با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) جهت خریدوفروش، از طریق گزینه‌های سفارشی‌سازی درون بازی با سایر کاربران به معامله بپردازند.

سینا اسیوند گفت: پروژه لاکیرا پروتکل در حوزه‌ی متاورس فعالیت دارد و به‌زودی NFT Marketplace آن نیز راه‌اندازی خواهد شد. علاوه بر مارکت پلیس، بازی بلاکچینی لاکیریس و چندین رویداد مرتبط با بازی در برنامه‌های این پروژه آورده شده است. هیجان‌انگیزترین بخش این برنامه‌ها مربوط به یک بازی متاورسی Open world بوده که جزئیات آن در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

مدیر شرکت TOBTC Tradingادامه داد: بر طبق گفته‌های فاندر این پروژه با همکاری یکی از بهترین شرکت‌های بازی‌سازی و سرمایه‌گذاری ۸.۵ میلیون دلاری، موفق به ساخت، توسعه و رونمایی اولین بازی Drive to earn دنیا در بستر شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) شده است.

مشخصات بازی LAQIRACE

وی تصریح کرد: این بازی شامل بخش‌های متنوعی مانند رقابت‌های سریع، لیگ‌های آنلاین و مسابقات آفلاین به‌صورت مرحله‌ای در دو حالت مسابقه و میدان مبارزه است. بخش مسابقه به‌صورت پیست مسابقه برای رقبای آفلاین با هوش مصنوعی طراحی شده است. از سوی دیگر، برای کاربران آنلاین، هم مسیر مسابقه قابل‌کنترل بوده و هم امکان سبقت از سایر رقبا با استفاده از پاورآپ‌های مختلف بازی فراهم است.

اوسیوند افزود: هنگام انجام بازی به‌صورت آفلاین، این هوش مصنوعی است که براساس شرایط بازی و مرحله‌ای که بازیکن در آن قرار دارد، کنترل را در سطوح مختلف در دست دارد. در حالت میدان بازی، بازیکنان سعی در حمله به سایر رقبا و حفاظت از خود در برابر ضد حملات با استفاده از پاورآپ‌های بازی را دارند. هر دو بخش آفلاین و آنلاین بازی از الگوهای گیم پلی یکسانی برخوردارند که در آن بازیکنان و مکانیک کنترلی کاراکترهای بازی و ارتباط آن‌ها با هسته بازی تغییر پیدا می‌کند.

NFT های درون بازی

مدیر شرکت TOBTC Trading ادامه داد: از آیتم‌هایNFT درون بازی می‌توان به مواردی مانند تغییر ساختار اتومبیل‌ها، ظاهر کاراکترها و حتی UI(رابط کاربری) بازیکنان اشاره کرد. نوع اتومبیل انتخاب شده می‌تواند بر روی رابط کاربری بازیکن نیز تأثیرگذار باشد.

https://media.mehrnews.com/d/2022/01/19/4/4031471.jpg

وی اضافه کرد: علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند با پرداخت توکن LQR لذت بازی را دو چندان کرده و فضای مطلوب‌تری از گیم پلی آن برای خود ایجاد کنند که بیشترین تغییر ایجاد شده شامل تعامل کاربر با دیگر کاربران آنلاین داخل بازی خواهد بود. دیگر ویژگی برجسته‌ی بازی Laqirace، حجم پایین آن در مقایسه با محتوای ارائه شده داخل آن است که نسبت به بازی‌هایی با سطح کیفی و محتوای مشابه یک سرو گردن بالاتر است.

اولین بازی Drive to Earn سه بعدی

اسیوند به‌عنوان فاندر پروژه Laqira Protocol درباره مشخصات کلی بازی خاطر نشان کرد: «درواقع بازی لاکیریس به‌عنوان اولین بازی Drive to Earn دنیا به‌صورت سه‌بعدی ارائه خواهد شد که دارای فازهای مختلفی مانند فروش ماشین، کاراکترهای بازی و همچنین جایگاه‌های تبلیغات درون بازی و غیره به‌صورت NFT در مارکتپلیس پروژه Laqira Protocol قابل معامله بوده که امکان کسب درآمد را برای تمام بازیکنان این بازی Play to earn فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، بازی Laqirace در فاز اول قابل‌اجرا بر روی تمام گوشی‌های هوشمند (ios و اندروید) خواهد بود. در فازهای بعدی نیز برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی نیز ارائه می‌شود.»

شمارش معکوس تا راه‌اندازی بازی لاکیریس (Laqirace)

مدیر شرکت TOBTC Tradingادامه داد: بازی بلاکچینی لاکیریس (Laqirace)، آخرین پروژه‌ی تیم قدرتمند لاکیرا پروتکل در حوزه‌ی بازی‌سازی نبوده و پس‌ازآن برنامه‌ی تولید و توسعه‌ی بازی متاورسی جدیدی با ویژگی‌های نامحدود را در نظر دارند که در نوع خود منحصربه‌فرد بوده و به بازیکنان امکان خریدوفروش زمین‌های بازی به صورت NFT و توسعه کسب‌وکار و علاقه‌مندی‌های خود را خواهد داد که جزئیات این بازی متاورسی به زودی منتشر خواهد شد.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان، پروژه Laqira Protocol با بهره‌گیری از بهترین متخصصان در زمینه توسعه بازی‌های بلاکچینی، مارکت پلیسNFT که در نوع خود با چند ویژگی منحصر به فرد نسبت به رقیبان خود ارائه خواهد شد و بازی‌های متاورسی Open world، در صدر بهترین پروژه‌های بازی‌سازی دنیا قرار خواهد گرفت.

اسیوند ادامه داد: آدرس شبکه‌های مجازی و سایت اطلاع رسانی این بازی به شرح زیر است.
 

سایت: https://laqira.io/

توییتر : https://twitter.com/LaqiraProtocol

تلگرام: https://t.me/LaqiraProtocol

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا