فناوری

کاربران رمزارزها به یک میلیارد نفر می‌رسد

کاربران رمزارزها به یک میلیارد نفر می‌رسد

برایان آرمسترانگ در کنفرانس میلکن اینستیتو گلوبال گفت: حدس من این است که در ۱۰ تا ۲۰ سال آینده، ما شاهد آن خواهیم بود که بخش قابل ملاحظه‌ای از تولید ناخالص داخلی در اقتصاد کریپتو اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش بیکینگ از ایسنا، این اظهارات در حالی صورت می گیرد که بازارهای کریپتو دستخوش تلاطم شده‌اند. بیت کوین پس از این که در نوامبر به رکورد ۶۹ هزار دلار صعود کرد، با نزول ارزش خود روبرو شده است. بزرگترین رمزارز جهان از ابتدای سال میلادی جاری حدود ۱۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

صداهای منتقد بلندتر شده است اما افرادی مانند آرمسترانگ و کتی وود، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری ARK، جبهه متحدی را نشان داده اند. وود حتی در فاینانس غیرمتمرکز که نظارت کمتری روی آن وجود دارد و در آن افراد می توانند بدون دخالت واسطه هایی مانند بانکهای به تجارت، وام دهی و استقراض بپردازند، فرصت می بیند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، وود در همین کنفرانس گفت: در زمینه سایتهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) و نسل بعد اینترنت، شاهد آن هستیم که شرکتهای مالی زیادی استعدادها را به کریپتو می بازند. بنابراین آنها باید DeFi را جدی بگیرند یا تهی خواهند شد. وی در ادامه افزود: ابهام رگولاتوری در آمریکا مانع توسعه کریپتو می شود. شفافیت رگولاتوری در زمینه کریپتو نسبت به اینترنت بسیار آهسته‌تر صورت می‌گیرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا