بازی

کریستال داینامیکس: توسعه بازی Perfect Dark بسیار خوب پیش می‌رود

کریستال داینامیکس: توسعه بازی Perfect Dark بسیار خوب پیش می‌رود

بازی Perfect Dark شرکت The Initiative یکی از بی‌شمار آثار فرست-پارتی مایکروسافت است که برای ایکس باکس عرضه می‌شود، اما شایعات زیادی از مشکلات توسعه‌ی آن به گوش می‌رسد. فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس و ایداس در گزارش مالی میان‌دوره‌ای مربوط به سه ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲/۲۰۲۳ شرکت Embracer Group توضیحات مختصری درباره‌ی این بازی ارائه داد و خاطر نشان کرد که روند توسعه‌ی بازی بسیار خوب پیش می‌رود.

فیل راجرز در این‌باره اظهار داشت: «ما درحال‌حاضر روی بازی ماندگار Perfect Dark کار می‌کنیم و روند توسعه‌ی این پروژه بسیار خوب پیش می‌رود. آنچه بسیار امیدوارکننده است، نحوه‌ی رویارویی تیم داخلی با چنین فرصتی بود که نوع جدیدی از کار به‌حساب می‌آید. اگر نگاهی آینده‌نگرانه به این نوع از کار داشته باشیم، همکاری بین استودیوها و شرکت‌ها در نقاط جغرافیایی و مناطق زمانی مختلف به امری عادی تبدیل خواهد شد. بنابراین همکاری بدون اشکال اعضای تیم The Initiative و اعضای تیم Crystal Dynamics با یکدیگر بسیار مایه‌ی مسرت است».

شرکت اینیشیتیو در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ از همکاری با کریستال داینامیکس برای توسعه‌ی بازی Perfect Dark خبر داد، اما بعدها گزارش شد که استودیو Crystal Dynamics به سازنده‌ی اصلی آن تبدیل شده است. تابه‌حال شایعات متعددی درباره‌ی جدایی‌ها و عدم موافقت اعضای تیم با ساختار کاری The Initiative منتشر شده است. مدتی قبل اندی رابینسون از رسانه‌ی VGC گفت که از ابتدا برنامه این بود که توسعه‌ی بازی با همکاری یک تیم دیگر دنبال شود».

مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس قبلا تأیید کرد که بیش از ۱۰۰ توسعه‌دهنده از استودیو کریستال داینامیکس روی بازی Perfect Dark کار می‌کنند. او صراحتا به مشکلات توسعه اشاره نکرد، بلکه گفت که هیچ مشکلی در رابطه با همکاری اینیشیتیو و کریستال داینامیکس وجود ندارد و شایعات موجود در این زمینه صحت ندارند. بازی پرفکت دارک برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا