علم و دانش

قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی ۷۰ سال پیش / عکس

قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی ۷۰ سال پیش / عکس

مهندسان کمپانی SIC Chops با ارتقای لینکلن کانتیننتال مارک II مدل ۱۹۵۶، آن را به پیشرانه ۸۵۰ اسب بخاری مجهز کرده‌اند. این خودروی استثنایی اوایل سال آینده در گردهمایی اسکاتس‌دیل (Scottsdale) به حراج گذاشته خواهد شد.

بازطراحی بدنه و کابین لینکلن کانتیننتال

همان‌گونه که در تصاویر می‌توانید مشاهده نمایید، شرکت SIC Chops این لینکلن کانتیننتال را از نو طراحی کرده و یک کیت بدنه اختصاصی برای آن تولید کرده است. در داخل کابین هم این امر به چشم می‌خورد و طراحان کمپانی، فضایی بسیار ساده و سیال پدید آورده‌اند. با توجه به این ویژگی‌ها، کانتیننتال ۱۹۵۶ را می‌توان حاصل پیوند گذشته و حال دانست.

برای جذابیت و تمایز هر چه بیشتر، سپرهای استاندارد این خودرو جای خود را به سپرهای شخصی‌ساز داده‌اند. سقف هم ۶۹.۸۵ میلیمتر ارتفاع کمتری دارد. چنانچه با دقت بیشتری به تصاویر نگاه کنید، اثری از دستگیره در و زه‌های آبگیر باران نخواهید دید.

قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی ۷۰ سال پیش / عکس

صندلی‌های این لینکلن کانتیننتال خاص روکش چرم مشکی دارند و در هشت جهت قابل تنظیم هستند. بد نیست بدانید این صندلی‌ها در اصل به مدلی از لکسوس تعلق دارند!

در پشت فرمان یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات مورد نیاز را در اختیار راننده می‌گذارد. سیستم صوتی بسیار باکیفیت خودرو ساخت شرکت Kicker Q-Class است و غربیلک فرمان و رینگ‌ها از کمپانی Colorado Custom خریداری شده‌اند. مثل مدل اصلی چرخ زاپاس در پشت و زیر درب صندوق عقب قرار دارد.

لینکلن کانتیننتال در زیر پوسته نیز تغییرات زیادی را تجربه کرده است. از جمله این تغییرات باید به استفاده از جداره جدید بین کابین و محفظه موتور، کفی‌های متفاوت، رکاب‌های جانبی مقاوم و خروجی‌های اگزوز هم‌سطح با بدنه از جمله آنها هستند.

موتور ساخت فورد، گیربکس ساخت شورولت

موتور موجود در زیر کاپوت طویل لینکلن کانتیننتال شرکت SIC Chops هشت سیلندر است و در اصل به فورد تعلق دارد. این موتور از سرسیلندر جدیدی بهره می‌برد و قدرت تولیدی آن به ۸۵۰ اسب بخار می‌رسد. نیروی تولیدی توسط این موتور از طریق گیربکس خودکار ساخت شورولت به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.

قدرت باورنکردنی ماشینی با طراحی ۷۰ سال پیش / عکس

در ابتدا نیز اشاره کردیم که این لینکلن کانتیننتال استثنایی قرار است در گردهمایی اسکاتس‌دیل در اوایل سال آینده راهی پارکینگ یک مشتری خاص‌پسند شود. این گردهمایی بین ۲۱ الی ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا