بازی

پیوستن بازیگر سریال Succession به رایان رینولدز در فیلم Deadpool 3

پیوستن بازیگر سریال Succession به رایان رینولدز در فیلم Deadpool 3

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳) | به ترتیب زمان پخش

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Deadpool اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که متیو مک‌فادین، بازیگر سریال Succession پس از توافق با مارول استودیو قرار است در فیلم Deadpool 3 به ایفای نقش بپردازد. در هر حال اطلاعاتی از نقش مک‌فادین در فیلم ددپول ۳ در دسترس نیست. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین قرار است در قسمت سوم فیلم Deadpool بازگردند.

متیو مک‌فادین

مدتی پیش مشخص شد که اما کورین، بازیگر سریال The Crown برای بازی در یک نقش محوری و شرور و منفی به فیلم Deadpool 3 اضافه شده است. متیو مک‌فادین بیشتر برای بازی در سریال Succession شناخته می‌شود که یک جایزه امی برای این سریال نیز سال گذشته دریافت کرد. از دیگر نقش‌های مک‌فادین می‌توان به فیلم Frost/Nixon، فیلم Robin Hood، فیلم The Three Musketeers، فیلم Anna Karenina، فیلم The Current War، فیلم The Nutcracker and the Four Realms و فیلم The Assistant اشاره کرد.

شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد. وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob’s Burgers شناخته می‌شوند، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Deadpool را بر عهده گرفته‌اند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا