بازی

کوتاه‌تر بودن فصل دوم سریال خاندان اژدها نسبت به فصل اول | برنامه HBO برای سیزن سوم

کوتاه‌تر بودن فصل دوم سریال خاندان اژدها نسبت به فصل اول | برنامه HBO برای سیزن سوم

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است طی سال ۲۰۲۳ انجام شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت ظاهرا کوتا‌ه‌تر از فصل اول آن است. گفته می‌شود که فصل دوم سریال خاندان اژدها قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه HBO پخش شود که درواقع دو قسمت کمتر از فصل اول این سریال با ۱۰ قسمت خواهد بود. همچنین ددلاین از منابع خود شنیده است که شبکه HBO در نظر دارد تا سریال House of the Dragon را به‌زودی برای فصل سوم تمدید کند.

این اخبار از پشت صحنه تولید سریال خاندان اژدها در بریتانیا شنیده می‌شود که انتظار می‌رود پخش فصل دوم این سریال در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO آغاز شود. ددلاین از منابع خود شنیده که برنامه اولیه آن‌ها ساخت ۱۰ قسمت برای آرک داستانی فصل دوم سریال House of the Dragon بوده است، اما درنهایت برنامه تغییر کرد و باعث شد تا فیلمنامه‌های آن بازنویسی شود. باتوجه‌به تغییرات در تیم رهبری شرکت مادر HBO، حالا تمرکز تیم رهبری برادران وارنر دیسکاوری روی کاهش‌ هزینه‌ها است.

اژدها کاراکسس در سریال House of the Dragon

یکی از سخنگویان HBO به ددلاین تایید کرد که فصل دوم سریال خاندان اژدها دارای ۸ قسمت خواهد بود و تاکید کرد که تعداد قسمت‌ها براساس داستان‌ سریال بوده است. تیم سازنده در ابتدا در نظر داشتند تا سریال House of the Dragon را در سه تا چهار فصل تولید و پخش کنند. اما ددلاین شنیده زمانی‌که رایان کاندل، شورانر سریال و جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس در حال کار روی فیلمنامه‌های فصل دوم بودند، یک گام به عقب برداشتند تا تصویری بزرگ‌تر و کامل‌تر از نقشه راه سریال را مشاهده کنند.

از جمله این بررسی کلی می‌توان به چگونگی تقسیم داستان‌ها به‌صورت فصل به فصل تا گنجاندن نبردها به آن و زمانی‌که باید رخ دهند، است. همچنین از هم‌اکنون نقشه راه فصل سوم سریال خاندان اژدها مشخص شده است و شبکه HBO احتمال دارد به‌زودی به ساخت آن چراغ سبز نشان داد و این شبکه‌ به‌طور جدی متعهد به پیشبرد فیلمنامه‌ها، بازیگران و برنامه تولید براساس یک برنامه کلی دراز مدت به‌جای برنامه تمدید فصل به فصل است.

باتوجه‌به اینکه بخشی از داستانی که در ابتدا برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ در نظر گرفته شده بود و اکنون به فصل سوم سریال House of the Dragon منتقل شده است، اکنون شنیده می‌شود که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که به ساخت فصل چهارم سریال خاندان اژدها نیز چراغ سبز نشان داده شود، اما در حال حاضر این موضوع مشخص نیست؛ چرا که کاندل و مارتین همچنان در حال بررسی تعداد فصل‌هایی هستند که بتوان داستان سریال را کامل و به‌خوبی در قالب آن روایت کنند و تعداد دقیق آن اکنون مشخص نیست.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا