بازی

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم شزم 2

مشخص شدن زمان پخش نسخه با کیفیت فیلم شزم 2

از جمعه گذشته فیلم Shazam! Fury of the Gods روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم با نقدهای متوسط و ضعیف منتقدان و تماشاگران مواجه شده و جدیدترین فیلم دنیای دی سی افتتاحیه ناامید کننده‌ای را تجربه کرده است. درواقع فیلم شزم ۲ در سه روز اول اکرانش تنها ۳۰ میلیون فروش کرده است تا در مقایسه با قسمت اول با افتتاحیه ۵۳.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۹ با افت فروش بسیاری مواجه شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه با کیفیت فیلم Shazam 2 به احتمال زیاد بسیار زودتر از انتظار منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعات ثبت شده در صفحه پرایم ویدیو، نسخه دیجیتالی فیلم Shazam! Fury of the Gods در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ (۲۸ فروردین ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. اگر این موضوع رسما توسط برادران وارنر تایید شود، تنها در فاصله یک ماه با اکران رسمی، نسخه دیجیتالی فیلم Shazam 2 پخش خواهد شد. فیلم شزم ۲ تاکنون ۶۴.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل ۳۰.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۴.۶ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

زکری لی‌وای در نقش شزم، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو، اشر آنجل، گریس فولتن، مگان گود، راس باتلر و ایان چن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods بازگشته‌اند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا