بازی

اشاره تهیه‌کننده Zelda: Tears of the Kingdom به گیم‌پلی‌ای که دنیای بازی را تغییر می‌دهد

اشاره تهیه‌کننده Zelda: Tears of the Kingdom به گیم‌پلی‌ای که دنیای بازی را تغییر می‌دهد

مانند دیگر آثار مجموعه زلدا، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است مکانیزم‌ها و ویژگی‌های جدیدی داشته باشد که باعث شگفتی طرفداران خواهد شد. نینتندو هنوز به‌صورت مشخص نگفته است باید منتظر چه چیزی در نسخه جدید باشیم؛ اما تهیه‌کننده بازی به‌تازگی یک اشاره وسوسه‌انگیز به این بازی داشته است.

در مراسم فامیتسو گیم آواردز، بازی Zelda: Tears of the Kingdom توانست موردانتظارترین بازی سال لقب بگیرد و ایجی آئونوما، تهیه‌کننده بازی در آن حاضر بود تا این جایزه را دریافت کند. او هنگام دریافت جایزه یک سخنرانی کوتاه اما شیرین داشت و گفت: «در دنباله بازی زلدا، تخیل بازیکنان با گیم‌پلی جدیدی پر خواهد شد که باعث ایجاد تغییرات در جهان بازی می‌شود».

بااینکه برخی‌از این قابلیت‌ها در تریلرهای بازی نمایش داده شده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد لینک ابزار قدرتمند جدیدی خواهد داشت تا از آن‌ها استفاده کند. ظاهرا این ابزار در روش‌های متحول‌کننده‌ای قابل استفاده خواهند بود. باید منتظر اعلام رسمی نینتندو و سازندگان بمانیم تا ببینیم این ابزار و تغییرات اعمالی آن‌ها به چه شکل هستند.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۲۲ اردیبهشت (۱۲ می) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و اولین بازی انحصاری نینتندو سوییچ است که قیمتی ۷۰ دلاری دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا