بازی

بهترین بازی های مهمانی اندروید | از رقابت اوپرا تا شب های مافیا

بهترین بازی های مهمانی اندروید | از رقابت اوپرا تا شب های مافیا

بهترین بازی های دورهمی اندروید کدام ها هستند که می‌توانید بازی کنید؟ از پنکو با شب های مافیا و اسم فامیل بگیرید تا بازی Dual، بازی Among Us، بازی King of Opera و کلی بازی دیگر را در لیست پیشرو برای شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بی دردسر از لینک های پایین دانلود و بازی کنید. 

از جمله مشکلاتی که این روزها گریبان‌گیر جامعه شده، این است که به هنگام رفتن به مهمانی، همه در حال کار کردن با موبایل‌های خود و چت کردن هستند. از طرفی بعضی‌ها هم اهل شرکت در بحث‌های گروهی نیستند و حوصله‌اشان سر می‌رود. حال به‌جای هدر دادن وقت خود و کسل شدن، می‌توانید به سراغ بازی‌های موبایل بروید. بازی‌هایی که صرفا مناسب مهمانی هستند. یکی از ویژگی‌های مهم بازی‌های مهمانی این است که به‌صورت چند نفره انجام می‌گیرند.

برای حمایت از بیکینگ لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

به عبارتی شما و کسانی که در مهمانی حضور دارید، بتوانید به‌صورت گروهی به بازی کردن پرداخته و خود را سرگرم کنید. حال در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های دورهمی اندروید را با شما به اشتراک بگذاریم تا در صورت داشتن مشکلات مشابه، بتوانید با دوستان و سایت مهمان ها حسابی سرگرم بازی شوید.


بهترین بازی های دورهمی اندروید 2023

تم سیسیل بازی شب های مافیا پنکو

۲۰- بازی Panco – پنکو

پنکو یک مجموعه بازی دورهمی آنلاین تمام و کمال است، با کلی بازی باحال برای بازی کردن با بازیکنان دیگر. از جمله بازی‌های داخل پنکو می‌توانیم به شب‌های مافیا، اسم فامیل، نبرد کلمات، بازی کارتی اونو، بازی منچ و بازی‌های دیگر مانند جرات و حقیقت و رولت روسی اشاره کنیم که همگی در یکجا کنار هم در دسترس بازیکنان قرار دارند. علاوه‌براین به‌زودی نیز قرار است بازی جدیدی در سبک پک من به نام دزد و پلیس به پنکو اضافه شود. هر کدام از این بازی‌ها را می‌توانید آسان با رفقای خودتان بازی کنید. برای اینکار تنها کافی است تا یک روم بسازید و دورهمی بدون نگرانی از تقلب، بازی کنید.

به‌عنوان مثال در بازی مافیای پنکو، دو ظاهر مختلف عادی و سیسیل در دسترس است که با یکدیگر کمی از لحاظ ظاهری تفاوت دارند، اکنون همه بازیکنان دور یک میز جمع می‌شوند و هر بازیکن نقش یک شخصیت را برعهده می‌گیرد. بازی مافیا دو فاز شب و روز دارد و به صورت ۱۳ نفره تا ۲۲ نفره می‌توانید با دوستان خود یک روم بسازید و بی‌دردسر بازی را تجربه کنید. پنکو طراحی جالبی دارد و اگر احیانا رفیق کم اوردید می‌توانید به‌آسانی روم خود را برای ملحق شدن سایر بازیکنان باز بگذارید.

یک مزیت خیلی مهم شب های مافیای پنکو نسبت به اپ‌های مشابه حضور نقش‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است. در مجموع جدای از شهروند و مافیا در حال حاضر ۱۹ نقش در بازی حضور دارد که به‌زودی با یک به‌روزرسانی به ۲۱ نقش نیز می‌رسد.

این تازه فقط بازی مافیای پنکو بود و همانطور که اشاره شد بازی‌های دیگر نیز مثل اسم فامیل با حضور نقش‌های ویژه در دسترس قرار دارد. در مجموع پنکو اکنون دیگر شامل کلی بازیکن و روم می‌شود.

دانلود بازی پنکو

دانلود از بازار

دانلود از مایکت

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی ولورین کلاسیک

۱۹- بازی Wolvesville Classic

تاکنون اقتباس‌های متفاوتی از بازی کارتی Werewolf گرفته شده است که Wolvesville Classic یکی از بهترین تجربه‌های در میان این اقتباس‌ها است. کلیت بازی ساده است، در زمان آغاز بازی به‌صورت مخفیانه به هر بازیکن نقشی داده می‌شود. زمانی که هر بازیکن نقش خود را برعهده گرفت همگی باید سعی کنند تا با پیدا کردن گرگینه، او را از بین ببرند.

در همین زمان گرگینه نیز وظیفه دارد تا بدون آشکارکردن هویت خود تمام بازیکنان دیگر را به قتل برساند. علاوه بر Wolvesville Classic، بازی Werewolf Online نیز اقتباس دیگری است که اگر به بازی آنلاین علاقه دارید می‌تواند برای شما جذاب باشد.

دانلود بازی Wolvesville Classic

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی چالش هفت ثانیه ای

۱۸- بازی The 7 Second Challenge: Best for Frantic Fun

خب یکی از بازی‌های عجیب دیگر فهرست بهترین بازی های دورهمی چلنج هفت ثانیه‌ای است که با همت کانال یوتیوب AmazingPhil اکنون در قالب اپلیکیشن موبایل منتشر شده است. بازی مانند اسم آن پیرامون تمام کردن چالش‌ها در بازه زمانی هفت ثانیه‌ای انجام می‌شود و شامل سوالاتی ساده به زبان انگلیسی اما سخت برای پاسخ دادن در هفت ثانیه می‌شود.

شما همینطور می‌توانید چالش‌های اختصاصی خودتان را نیز به بازی اضافه کنید و با سوالاتی شخصی‌سازی به رقابت با دوستان‌تان بروید. بازی طراحی ساده‌ای دارد و برای تجربه کردنش فقط به یک موبایل نیاز دارید.

دانلود بازی The 7 Second Challenge: Best for Frantic Fun

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی کراسی رود آنلاسن

۱۷- بازی Crossy Road

بازی Crossy Road یکی از محبوب‌ترین بازی های چندنفره لوکال است. شما وظیفه کنترل یک مرغ را برعهده دارید که می‌‌خواهد از خیابان‌های پرترافیک شهر در مکان‌های مختلف عبور کند. بازی از کنترلر پشتیبانی می کند و حتی می‌توانید آن را روی اندروید باکس‌ها نیز برای تجربه چندنفره لوکان نصب کنید.

هر بازیکن باید دستگاه خودش را داشته باشد، سپس از طریق وای‌فای دستگاه ها را به یکدیگر متصل کنید. اکنون هربازیکن در دستگاه خود وارد بازی می‌شود و با یکدیگر برای عبور از خیابان‌های بیشتر رقابت می‌کند. بازی همینطور شخصیت‌های مختلفی دارد که هرچند ظاهر باحالی دارند اما در گیم‌پلی تاثیری نمی‌گذارند.

دانلود بازی Crossy Road

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی‌های کالکشن The Jackbox Party Pack

۱۶- بازی The Jackbox Party Pack

در میان بازی های دورهمی، The Jackbox Party Pack انتخاب ویژه‌ای به حساب می‌آید. بازیکنان با دریافت این کالکشن، به پنج بازی مختلف دسترسی پیدا می‌کنند. از بازی حدس کلمه گرفته تا نقاشی کشیدن و پاسخ به سؤال‌های مختلف، مواردی هستند که کالکشن The Jackbox Party Pack آن‌ها را در اختیار دارد. نکته بسیار خوب کالکشن ذکر شده این است که محدودیتی در تعداد نفرات وجود ندارد. درواقع از یک نفر تا ۱۰۰ نفر می‌توانند بازی The Jackbox Party Pack را تجربه کنند. ازاین‌رو اگر اهل بازی کردن در مهمانی‌های شلوغ هستید، The Jackbox Party Pack می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی The Jackbox Party Pack

دانلود گوگل پلی Google Play


تصویر ساخته شده از بازی Among Us

۱۵ – بازی Among Us

تقریبا یک سالی می‌شود که بازی Among Us محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این در حالی است که Among Us در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و در آن زمان، آنطور که باید و شاید مورد توجه کاربران قرار نگرفت، اما حجوم تولید کنندگان محتوا به این بازی در سال ۲۰۲۰ سبب شد تا Among Us به یک ترند در بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. Among Us یکی دیگر از بازی‌هایی است که در مهمانی و دورهمی می‌تواند گزینه مناسبی برای سرگرم کردن شما و دوستان‌تان باشد. کاربران می‌توانند امانگ آس را به‌صورت آنلاین و لوکال تجربه کنند. همچنین اشاره کنم که حداقل تعداد بازیکنان برای تجربه Among Us باید چهارنفر و حداکثر ۱۵ نفر باشد. در جریان این بازی یک بازیکن در نقش Imposter قرار گرفته و مشغول کشتن سایر بازیکنان می‌شود، البته باید حواس‌تان باشد که کسی به شما مشکوک نشود و درجریان بحث‌های آخر هر دور، شک و تردید سایر را از خود دور کنید.

دانلود بازی Among Us
دانلود گوگل پلی Google Play

انتخاب معما در بازی Escape Team

۱۴ – بازی Escape Team

بازی اتاق فرار جزو سرگرمی‌هایی است که شاید خیلی از کاربران آن را درکنار دوستان خود تجربه‌ کرده باشند. حال اگر می‌خواهید تجربه‌ای مشابه به اتاق فرار، اما در خانه خود داشته باشید، بازی Escape Team گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. درجریان این بازی، کاربر باید هریک از معماهای مدنظر خود را از سایت این بازی پیدا کرده و به‌واسطه‌ی موبایل و کاغذ و قلم مشغول حل کردن آن‌ها شود. البته درکنار دوستان خود هم قادر به‌تجربه‌ی Escape Team خواهید بود. Escape Team حداقل از دو بازیکن و حداکثر از چهار بازیکن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ و چالش برانگیزی را برای شما و دوستان‌تان به ارمغان بیاورد.

دانلود بازی Escape Team
دانلود گوگل پلی Google Play


انتخاب کارت در بازی Ticket to Ride

۱۳ – بازی Ticket to Ride

در بازی Ticket to Ride که درواقع یک بازی رومیزی است، بازیکنان باید خط ریل، شهر و درکل مسیر خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنند که سریع‌تر از سایرین به خط پایان برسند. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که می‌توانید موانعی را برای سایر بازیکنان هم به‌وجود آورده و کار خود را راحت‌تر کنید. دراین‌میان اشاره کنم که یک بخش آموزشی کامل هم برای کاربر درنظر گرفته شده تا درصورت عدم آشنایی با بازی، به‌صورت کامل ساختار آن را یاد بگیرد. همچنین از نظر گروه سنی، Ticket to Ride جزو آن دسته از بازی‌هایی است که تمامی سنین قادر به تجربه‌ی آن بوده و می‌توانند لحظات سرگرم کننده‌ای را درکنار خانواده یا دوستان خود تجربه کنند.

دانلود بازی Ticket to Ride
دانلود گوگل پلی Google Play

انتخاب مأموران در Triple Agent

۱۲ – بازی Triple Agent

Triple Agent جزو آن دسته از بازی‌هایی است که گزینه بسیار خوبی برای مهمانی به حساب می‌آید. در جریان این بازی، کاربران (۵ الی ۹ کاربر) در دو تیم Virus Double Agent و Service Agent قرار می‌گیرند. حال اشخاصی که در قالب Virus Double Agent هستند، از هویت سرویس ایجنت‌ها با خبر بوده و وظیفه آن‌ها این است که اعضای این گروه را به یکدیگر مشکوک کنند. این در حالی است که اعضای سرویس ایجنت هم وظیفه دارند تا Virus Double Agentها را شناسایی و آن‌ها را از بین ببرند. درکل ساختار بازی شباهت‌های بسیاری به بازی مافیا دارد، اما به‌واسطه‌ی نوآوری‌های خود می‌تواند تجربه‌ی جدیدی را ارائه دهد. 

دانلود بازی Triple Agent
دانلود گوگل پلی Google Play

رقابت دو بازیکن در Dual

۱۱ – بازی Dual

مقاله مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Dual

بازی موبایل Dual، یک بازی کاملا آنلاین و سرگرم کننده است که ساعت‌ها شما و دوستانتان یا به عبارتی همبازی‌ شما را سرگرم خواهد کرد. نحوه بازی کردن به این شکل است که ابتدا ازطریق اتصال وای‌فای یا بلوتوث به گوشی نفر مقابل خود متصل می‌شوید. حال هر کدام از شما در نقش یک شی‌ء مکعبی شکل قرار خواهید گرفت که باید با تیرهایی که در اختیار دارید، حریف خود را از بین ببرید. نکته‌ی بسیار جالب این بازی پیکسلی در این است که در صفحه‌ نمایش خود، حریف را مشاهده نخواهید کرد و حریف‌اتان نیز شما را مشاهده نمی‌کند. به عبارتی تا نصف صفحه را خواهید دید و اگر گوشی‌های موبایل خود را به یکدیگر بچسبانید، تصویر کامل مبارزه‌ی خود را مشاهده می‌کنید. اگر به‌دنبال دانلود بازی اندروید و آیفون برای یک دورهمی دوستانه هستید، بازی Dual را حتما تجربه کنید.

دانلود بازی Dual
دانلود گوگل پلی Google Play

انتخاب بحث در بازی Heads Up

۱۰ – بازی Heads Up

بازی موبایل Heads Up یک بازی کاملا سرگرم کننده است که برای مهمانی و جمع شدیدا پیشنهاد می‌شود. در این باز باید گوشی‌ موبایل را به پیشانی خود بچسبانید تا یک واژه یا عبارت به نمایش درآید. حال سایرین با کمک یکدیگر باید آن کلمه را حدس بزنند و بدون صحبت کردن، آن را اجرا کنند. اگر این کار درست صورت بگیرد، سر خود را به پایین تکان می‌دهید تا درستی عبارت تایید شده و واژه‌ی بعد به نمایش در بیاید. حال اگر نتوانید آن واژه را حدس بزنید، سر خود را به بالا تکان می‌دهید تا بازی به سراغ حدس واژه بعدی برود. یکی از نکات جالب بازی اندروید و آیفون Heads Up این است که واژه‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده شده‌اند و می‌توانید وارد دسته‌ی مورد علاقه‌ی خود شوید.

دانلود بازی Heads Up
دانلود گوگل پلی Google Play

حل معمای بمب در Keep Talking and Nobody Explodes!

۹ – بازی Keep Talking and Nobody Explodes!

هیجان و سرگرمی پایه و اساس بازی موبایل Keep Talking and Nobody Explodes است

اگر بخواهم در این فهرست تنها یکی از بازی‌ها را انتخاب کنم، قطعا بازی موبایل Keep Talking and Nobody Explodes انتخاب من خواهد بود. یک بازی سراسر هیجان که شدیدا آدرنالین شما را بالا خواهد بود. بازی اندروید و آیفون Keep Talking and Nobody Explodes معنی واقعی کارتیمی را به شما نشان خواهد داد. برای بازی کردن بازی موبایل Keep Talking and Nobody Explodes باید حتما یک گروه سه الی چهار نفره تشکیل بدهید زیرا وظیفه‌ی شما در این بازی خنثی کردن بمب‌هایی است که با چالش‌های سخت و نفس‌گیری همراه شده‌اند.

اگر در زمانی‌که برای شما تعیین شده است بتوانید بمب را خنثی کنید، برنده خواهید بود و دلیل نام‌گذاری این بازی دقیقا همین مورد است که مدام باید با هم‌گروهی‌های خود در تعامل و صحبت باشید تا بتوانید معماها را یکی پس از دیگری حل کرده و بمب را خنثی کنید. بعضی از چالش‌ها و معماهای بازی چند بخشی بوده و هرکدام از بخش‌ها، به خوبی شما و سایرین را به فکر کردن مشغول می‌کند.

دانلود بازی Keep Talking and Nobody Explodes
دانلود گوگل پلی Google Play

بازی‌های کالکشن 2 Player Games Free

۸ – بازی 2 Player Games Free

سادگی و جذابیت بازی‌های این مجموعه به خوبی می‌تواند کاربر را سرگرم کند

بازی‌های مهمانی نیازی ندارند که پیچیده یا پلتفرمر باشند. هرچه ساده‌تر، جذاب‌تر. دراین‌میان بازی موبایل 2 Player Games Free به خوبی می‌تواند شما و بازیکن دیگر را درگیر کند. بازی 2 Player Games Free از پنج دسته بازی مختلف تشکیل شده است. بخش‌هایی نظیر بازی‌های ساده، بازی‌هایی که توانایی‌های شما را به چالش می‌کشند، بازی‌های منطقی، بازی‌هایی که به توجه و عکس‌العمل شما نیاز دارند و بازی‌هایی که حافظه و ذهن شما را درگیر می‌کنند. حال هرکدام از این بخش‌ها دارای چند بازی مرتبط به‌عنوان زیر مجموعه‌های خود است و تمامی آن‌ها از جذابیت بالایی برخوردار هستند. به عبارتی اگر از یک بخش خسته شدید، به‌راحتی می‌توانید به سراغ بخش بعدی رفته و در آن‌جا خود و سایرین را به چالش بکشید. شاید در ابتدا فکر کنید که این بازی‌ها بچه‌گانه هستند ولی وقتی آن‌ها را اجرا می‌کنید می‌بینید که ساعت‌ها است وقت خود را صرف بازی‌های 2 Player Games کرده‌اید.

دانلود بازی 2 Player Games Free
دانلود گوگل پلی Google Play

نبرد بازیکن‌های دو تیم قرمز و آبی در Bomb Squad

۷ – بازی Bomb Squad

مقاله مرتبط

  • معرفی بازی موبایل Bomb Squad

اگر به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای بزن بزن هستید که در مهمانی یا قرارهای دورهمی با دوستان‌تان بازی کنید، به هیچ‌وجه بازی موبایل Bomb Squad را از دست ندهید. نحوه بازی کردن به این صورت است که هر مرحله یک سری Wave دارد و در جریان آن‌ها باید زنده مانده و سایر دشمنان خود را بکشید. حال می‌توانید این کار را به‌تنهایی انجام دهید یا با کمک سایرین به‌صورت دو نفره و چند نفره به بازی کردن بپردازید.

از طرفی جدای از بخش مرحله‌ای بازی، دو بخش دیگر در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. یک حالت Free For All که در جریان آن می‌توانید با یکدیگر مبارزه کرده و آخرین نفری که زنده می‌ماند، برنده خواهد بود. آخرین حالت هم مبارزات تیمی است که شدیدا از هیجان بالایی برخوردار هستند. در جریان بازی کردن شما یک سرباز مبارز هستید که ازطریق مشت زدن یا بلند کردن دشمنان باید آن‌ها را از پلتفرم پایین انداخته یا نوار سلامت‌اشان را خالی کنید. همچنین در بازی اندروید و آیفون Bomb Squad یک سری آیتم نظیر بمب نیز توسط بازی در اختیار شما قرار داده می‌شود که اگر از آن‌ها درست استفاده کنید، برد شما قطعی خواهد بود.

دانلود بازی Bomb Squad
دانلود گوگل پلی Google Play

مسابقه ماشین‌‌های رالی در Rush Rally 2

۶ – بازی Rush Rally 2

اگر به‌دنبال یک بازی رالی هستید که بتوانید آن را با دوستان یا بازیکنان سراسر جهان انجام بدهید، بازی موبایل Rush Rally 2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از طرفی این بازی را می‌توان یکی از بهترین‌های ریسینگ دانست که روی پلتفرم موبایل عرضه شده است. در بازی اندروید و آیفون Rush Rally 2 در بخش‌های مختلفی نظیر مسابقات Champion Ship ،Skill Games ،Time Trial و سایر موارد به مسابقه دادن پرداخته و هر بار اتومبیل‌های جدیدتری را در اختیار بگیرید. از طرفی شما یک گاراژ بسیار بزرگ در اختیار دارید که در جریان آن می‌توانید اتومبیل‌های خود را شخصی‌سازی کرده و در مسابقات مختلف از آن‌ها استفاده کنید. اما موردی که نظر شما را در این بازی جلب می‌کند، بخش رقابتی یا همان‌ آنلاین بازی است که از هیجان بالایی برخوردار است. پیست‌ها و اتومبیل‌های بازی نیز به قدر کافی تنوع دارند که شما را خسته نکنند.

دانلود بازی Rush Rally 2
دانلود گوگل پلی Google Play

نحوه هدف گیری توپ قرمز در Pro Snooker 2021

۵ – بازی Pro Snooker 2023

کمتر شخصی پیدا می‌شود که به بازی بیلیارد علاقه نداشته باشد و اگر امکان بازی کردن بیلیارد برای شما فراهم نیست با یک بازی بیلیارد می‌توانید تا حدی خود را سرگرم کنید. بازی موبایل Pro Snooker 2023 جدای از اینکه شما را به خوبی سرگرم خواهد کرد، به خوبی می‌تواند یک رقابت سالم و هیجان انگیز را بین شما و دوستان‌تان برگزار کند. در بازی اندروید و آیفون Pro Snooker 2023 می‌توانید در بخش تک نفره با هوش مصنوعی یا دوتن از دوستان خود به رقابت کردن بپردازید یا اینکه وارد بخش آنلاین و چند نفره بازی شوید. قطعا هرکدام از این بخش‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارا هستند و می‌توانید به تجربیات خود بیافزایید. نکته‌ی دیگری که باعث سرگرمی شما می‌شود، حالت‌های بازی است که مطابق با حالت‌های بازی بیلیارد در دنیای واقعی بوده و قوانین جهانی نیز در آن‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

دانلود بازی Pro Snooker 2023 
دانلود گوگل پلی Google Play

تلاش برای پیروزی در BGC: 2-4 Players Party Game

۴ – بازی BGC: 2-4 Players Party Game

بازی‌های مجموعه‌ی BGC به خوبی حس و حال رقابت را در شما و دوستان‌اتان به‌وجود می‌آورد

شاید اسم Battle Game Collection شما را یاد بازی‌های مبارزه‌ای بیاندازد ولی این مجموعه اصلا دارای بازی‌های مبارزه‌ای نیست. بلکه دلیل استفاده از این اسم، این است که در بازی‌های مجموعه بازی موبایل BGC: 2-4 Players Party Game شما و دوستان‌تان به چالش کشیده خواهید شد. در هر بازی می‌توانید تعداد بازیکنان را مشخص کنید که حداقل دو بازیکن و حداکثر چهار بازیکن خواهد بود.

یکی از خوبی‌های این مجموعه این است که بازی‌هایی که برای آن تعبیه شده، شدیدا سرگرم کننده بوده و از سادگی بالایی برخوردار هستند و به هیچ‌وجه خسته نخواهید شد. برای مثال یکی از بازی‌ها حدس تصویر است که هرچقدر تعداد بازیکنان بالاتر برود، چالش بازی نیز بیشتر می‌شود زیرا، استرس سریع حدس زدن درست تصویر زودتر از سایرین برای شما به وجود می‌آید و باید سرعت عمل و درکنار آن دقت بالایی داشته باشید. اگر به‌دنبال بازی‌های هیجان انگیز هستید، پکیج بازی اندروید و آیفون BGC: 2-4 Players Party Game مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی BGC: 2-4 Players Party Game
دانلود گوگل پلی Google Play

نبرد تانک قرمز با زرد در  Action 2-4 Players

۳ – بازی Action 2-4 Players

بازی موبایل Action 2-4 Players نیز یکی دیگر از بازی های گروهی اندروید است که از مجموعه بازی‌های متنوعی تشکیل شده است. در بازی‌های قرار داده شده در بازی اندروید Action 2-4 Players می‌توانید با چهار بازیکن به بازی کردن بپردازید. نکته‌ی جالب این بازی‌ها در این است که از بخش چند نفره هم برخوردار هستند. به عبارتی خارج از مهمانی هم می‌توانید به سایرین در نقاط مختلف جهان متصل شده و به بازی کردن بپردازید. برای مثال یکی از بازی‌های دو نفره این مجموعه، یک بازی فوتبال فوق‌العاده ساده است که تنها کافی است توپ را گرفته و شوت کنید! تنها و بزرگ‌ترین مشکل این است که برای تجربه بازی‌ها به‌صورت سه نفره یا چهار نفره، باید نسخه‌ی پرو بازی را خریداری کرده تا بتوانید از تمامی قابلیت‌ها استفاده کنید. اگر به‌دنبال دانلود بازی چند نفره اندروید هستید، بازی Action 2-4 Players گزینه مناسبی است.

دانلود بازی Action 2-4 Players
دانلود گوگل پلی Google Play

تجربه سه نفره بازی  King of Opera

۲ – بازی King of Opera

بازی موبایل King of Opera یک بازی فوق‌العاده ساده و در عین حال هیجان انگیز است. شاید در نگاه اول چیزی از آن نفهمید ولی وقتی که قوانین بازی را پیدا می‌کنید، می‌بینید که با چه بازی سرگرم کننده و خنده داری طرف هستید. بازی اندروید و آیفون King of Opera یک بازی دو الی چهار نفره است که در جریان آن چهار خواننده‌ی اوپرا (تعداد وابسته به نفراتی است که بازی می‌کنند) روی یک استیج قرار می‌گیرند و یک نور روی این استیج را روشن می‌کند. حال هر کدام از این بازیکنان در این نور قرار بگیرند، هایلایت خواهند شد و وظیفه‌ی سایرین این است که با ضربه زدن به وی، او را از استیج به پایین بیاندازند. حال هر بازیکن بتواند مدت زمان بیشتری خود را در هایلایت نگه دارد برنده خواهد بود.

دانلود بازی King of Opera
دانلود گوگل پلی Google Play

طرح سوال اشتباه در Psych

۱ – بازی Psych

در جریان بازی Psych بازیکنان باید گزینه درست را از میان گزینه‌های اشتباه تشخیص دهند. درواقع در یک تیم از دوستان یا اعضای خانواده، تمامی اشخاص به‌جز یک نفر جواب‌های اشتباهی را برای سؤال مورد نظر آماده می‌کنند و در‌این‌میان یک نفر باید جواب درست را حدس بزند. سازندگان بازی دسته‌بندی‌های مختلفی مانند فیلم را برای حدس زدن بازیکنان درنظر گرفته‌اند تا با انتخاب خودتان، به‌سراغ انتخاب سؤال و طرح جواب‌های اشتباه بروید. قطعا هرقدر که جواب‌های اشتباه شما شباهت بسیاری به جواب اصلی داشته باشد، جذابیت بازی و چالش آن هم بیشتر می‌شود.

دانلود بازی Psych
دانلود گوگل پلی Google Play

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های دورهمی اندروید کدام ها هستند؟

بستگی دارد که در یک جمع گروهی چند نفره بازی کنید. اگر فرضا چهار نفر هستید می‌توانید از بازی King of Opera لذت ببرید. اگر تعداد شما به ۱۰ نفر می‌رسد پیشنهاد می‌کنیم بازی جاسوس یا بازی امانگ آس را حتما دانلود کنید. 

بازی های دسته جمعی اندروید خانوادگی کدام‌ها هستند؟ 

بازی Psych و بازی Heads Up دو بازی خوب برای تجربه در کنار خانواده یا دوستان هستند. 

اگر احیانا نام بازی خوبی را می شناسید لطفا در بخش نظرات برای اضافه شدن به فهرست بهترین بازی های مهمونی اندروید با ما به اشتراک بگذارید. 


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا