بازی

جدایی غیر منتظره یکی از مدیران با سابقه مارول استودیو

جدایی غیر منتظره یکی از مدیران با سابقه مارول استودیو

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از مدیران با سابقه مارول استودیو از این استودیو فیلمسازی جدا شده است. چندین منبع به هالیوودریپورتر گفته‌اند که ویکتوریا آلونسو که از مدیران و افراد اجرایی با سابقه مارول استودیو بود و از زمان اکران فیلم Iron Man در این استودیو حضور داشته، این استودیو را ترک کرده است. هنوز دلیل جدایی آلونسو مشخص نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که آلونسو و مارول راه خود را از روز جمعه گذشته از یکدیگر جدا کرده‌اند.

ویکتوریا آلونسو

آلونسو از روزهای اول شکل گیری دنیای سینمایی مارول در این استودیو حضور داشته و یکی از عوامل رشد این مجموعه و فروش آن به دیزنی عنوان شده است. در دوران فعالیت او، MCU به پردرآمدترین مجموعه تاریخ سینما تبدیل شد. آلونسو در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان رئیس بخش جلوه‌های ویژه و بصری و مدیر بخش پس از تولید به مارول استودیو پیوست و از تهیه‌کنندگان فیلم Iron Man به حساب می‌آید و به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Thor، فیلم Iron Man 2 و فیلم Captain America: The First Avenger نیز حضور داشت.

او از فیلم Avengers به مقام تهیه‌کننده اجرایی ارتقا یافت که فروش ۱.۵ میلیارد دلاری این فیلم باعث شد تا خلق و اجرایی شدن یک دنیای سینمایی مشترک به مدیران و تهیه‌کنندگان و تماشاگران ثابت شود. آلونسو همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی آثار مارول خارج از MCU حضور داشته و همچنین روی سریال‌های دیزنی پلاس هم کار کرده است. او در سال ۲۰۲۱ به رئیس بخش تولیدات و مراحل پس از تولید و جلوه‌های بصری بخش انیمیشن مارول استودیو ارتقا یافت.

آلونسو همچنین سال گذشته به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Argentina, 1985 که نامزد دریافت جایزه اسکار فیلم بین‌المللی شده، حضور داشته است. جدایی آلونسو درواقع پس از عملکرد ضعیف و پایین‌تر از انتظار فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در گیشه و همچنین میان منتقدان و طرفداران اتفاق می‌افتد، اما در حال حاضر مشخص نیست که این جدایی با این موضوع در ارتباط باشد. مارول استودیو یا آلونسو هنوز واکنشی به این خبر نداشته‌اند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا