بازی

تام کروز پس از تماشا فلش عاشق این فیلم شده است

تام کروز پس از تماشا فلش عاشق این فیلم شده است

حدود سه ماه دیگر فیلم The Flash روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم از دنیای دی سی توسط تام کروز تماشا شده است. منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که تام کروز، ستاره فیلم‌های اکشن اخیرا از دیوید زسلاو، رئیس برادران وارنر دیسکاوری درخواست کرده است تا فیلم فلش را برای تماشا در اختیارش دهند. زسلاو در ادامه یک کپی از فیلم را برای او ارسال می‌کند و گفته می‌شود که کروز پس از تماشا فیلم عاشق آن شده است.

تام کروز در نقش ایتن هانت در حال دویدن در فیلم Mission Impossible: Fallout

البته فیلم در شرایط عادی در اختیار کروز قرار نگرفته و یکی از کارمندان وارنر فیلم را به خانه کروز آورده و تا زمانی‌که این بازیگر در حال تماشا فیلم The Flash بوده، در خانه او باقی‌مانده است. در هر حال هنوز مشخص نیست که کروز چه فرمتی از فیلم را تماشا کرده است، اما پس از تماشا نسخه فیلم به استودیو بازگردانده شده است. کروز پس از تماشا فیلم فلش به‌حدی تحت تاثیر قرار می‌گیرد که به اندی موشیاتی، کارگردان فیلم تماسی غافلگیر کننده می‌گیرد و ضمن تبریک بابت ساخت این فیلم به او می‌گوید که فیلم فلش تمام چیزی است که از یک فیلم می‌خواهیم و فیلم The Flash همان نوع فیلمی است که اکنون به آن نیاز داریم.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، فیلم بعدی تام کروز است برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و نکته جالب توجه رقابت مستقیم این فیلم با فلش در گیشه است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا