فناوری

تبدیل یک ماشین ارزان قیمت به فراری!/ عکس

تبدیل یک ماشین ارزان قیمت به فراری!/ عکس

MX اسپیدستر زنکس موتور اسپرت در رویدادی خاص در فلوریدا معرفی شده است و در تصاویر منتشر شده می‌توانیم این خودرو را کنار اولین نسل شورولت کوروت ببینیم. اولین بار کاسیم تلیبکوف بود که رندرهایی از خودروی موردبحث را منتشر کرد و بعد از آن شرکت زنکس امتیاز تولید آن را به دست آورد. اگرچه در ابتدا قرار نبود این خودرو رنگ واقعیت به خود بگیرد اما اوضاع به گونه دیگری رقم خورد و حالا اولین نسخه تولیدی MX اسپیدستر رونمایی شده است.

خودرویی که سقف و شیشه ندارد/ عکس

بیشتر بخوانید:

  • نابغه بزرگ قرن بیستم کجا اشتباه کرد؟

  • زیباست اما راه رفتن را دشوار می‌کند!

  • سقوط چشمگیر سرعت اینترنت ایران دو روز پس از وعده 40 برابر شدن سرعت اینترنت توسط وزیر / عکس

کمپانی یاد شده می‌گوید توسعه این خودرو بیش از یک سال زمان برده و کیت باکیفیت و آماده نصب را معرفی کرده است. البته کارهای صورت گرفته روی خودرو چیزی بیشتر از حذف شیشه جلو و مکانیسم سقف نرم بوده و تغییراتی در خطوط بدنه و پانل‌ها صورت گرفته است. در تصاویر منتشر شده می‌توانیم جزئیات دیگری همچون نقاط نصب پوشش سقف، آینه‌های جانبی نازک و… را ببینیم. البته برخی ویژگی‌های مدل مفهومی همچون چراغ‌های جلو و عقب آینده‌نگرانه حذف شده‌اند هرچند کلیت خودرو به رندرهای اولیه وفادار بوده است.

خودرویی که سقف و شیشه ندارد/ عکس

زنکس موتور اسپرت می‌گوید سه تریم از خودروی خود را ارائه خواهد کرد. ساده‌ترین نسخه MX اسپیدستر فقط دارای کیت بدنه خواهد بود و وزن آن نسبت به مدل استاندارد ۱۱۳ کیلوگرم کاهش خواهد یافت. خریداران همچنین می‌توانند کیت سیستم تعلیق آماده پیست، ترمزهای مسابقه ویلوود و رینگ‌های ۱۷ اینچی را سفارش دهند. مدل دوم با نام S شناخته می‌شود و سوپرشارژر جدید آن باعث می‌شود قدرت پیشرانه به ۲۰۰ اسب بخار برسد. نهایتاً به مدل RS می‌رسیم که در آن بجای پیشرانه ۴ سیلندر مزدا نیروگاه ۸ سیلندر LS با خروجی فراتر از ۳۵۰ اسب بخار وجود خواهد داشت. اگرچه تیونر یاد شده اشاره‌ای به قیمت محصول خود نکرده است اما می‌گوید درصورتی‌که مالکان گلگیرها، شیشه جلو، سقف نرم و دیگر قطعات میاتا استاندارد را بفروشند به راحتی خواهند توانست نسخه پایه MX اسپیدستر را با قیمت کمتر از ۱۵ هزار دلار انتخاب کنند.

خودرویی که سقف و شیشه ندارد/ عکس

58321

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا