بازی

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Foundation با انتشار اولین تریلر

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Foundation با انتشار اولین
تریلر

اپل اولین تریلر فصل دوم سریال Foundation با بازی جرد هریس را منتشر و همچنین تاریخ پخش فصل دوم این سریال علمی تخیلی را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال بنیاد اعلام شده است. اپل به‌تازگی اولین تریلر فصل دوم سریال Foundation را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد بخشی از اتفاقات فصل دوم و رویارویی برادر دی هستیم که حالا با اتفاقات و مشکلات جدیدی قرار است مواجه شود. در مقابل هری شلدون به‌دنبال جلو بردن برنامه خود است و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم سریال Foundation را ازطریق یوتیوب تماشا کنید و سپس شاهد اولین پوستر فصل دوم سریال بنیاد باشید:

تماشا از یوتیوب

اولین پوستر فصل دوم سریال Foundation

همچنین در پایان این تریلر مشخص شد که پخش فصل دوم سریال Foundation از تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر) از اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد. دیوید اس گویر، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال بنیاد برای ساخت فصل دوم این سریال علمی تخیلی بازگشته‌ است. قابل انتظار است که فصل دوم سریال Foundation مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. این سریال اقتباسی از رمان‌های بنیاد اثر آیزاک آسیموف است.

مقاله‌ مرتبط:

  • نقد سریال بنیاد (Foundation) | فصل اول

جرد هریس‌، لی پیس، لو لوبل، لیا هاروی، لائورا برن، ترنس مان، کاسین بیلتون، آلفرد ایناک، ریس شیراسمیت، کلارک پیترس، دنیل مک‌فرسون و کوپر کارتر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Foundation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ایزابلا لاگلند، کولویندر گیر، ساندرا یی سنسیندیور، الا ری اسمیت، دیمیتری لئونیداس، بن دنیلز، هولت مک‌کالانی، میکل پرشبرانت، ریچل هاوس و نیمرات کور از جمله بازیگران جدید فصل دوم سریال بنیاد هستند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا