بازی

نمایش فعالیت‌ها در تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Tchia

نمایش فعالیت‌ها در تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Tchia

در آستانه‌ی انتشار بازی ماجراجویی و جهان-باز Tchia، استودیو Awaceb مجموعه‌ای از ویدیوهای گیم‌پلی را پخش کرده است که جنبه‌های مختلفی از تجربه‌ی پیش روی بازیکنان را نشان می‌دهند. تاکنون ویدیوهای Tchia جزئیات سیستم مبارزه و مکانیسم Ukulele را پوشش داده‌اند و حال در جدیدترین تریلر از گیم‌پلی می‌توانیم شاهد فعالیت‌های جانبی باشیم که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها سرگرم شوند.

گیمرها می‌توانند در دنیای گرمسیری Tchia در انواع فعالیت‌های جانبی شرکت کنند که شامل رقابت‌های تیراندازی، مسابقات زمانی با پای پیاده، قایق یا با حیوانات خواهند بود. در همین حال مینی‌گیم‌های مختلفی در بازی ارائه خواهد شد؛ شامل Claw Machine و بازی چیدن سنگ‌ها روی هم با حفظ تعادل آن‌ها است. انجام این فعالیت‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد ملودی‌های جدیدی را برای ساز Ukulele خود پیدا کنند. همچنین مینی‌گیم مجسمه‌سازی به بازیکنان کمک می‌کند تا مجسمه‌های مختلف را به وجود بیاورند و با آن‌ها قفل معبدها را باز کنند. علاوه‌بر این کاوش برای گنج‌یابی، مسابقه‌ی غواصی و جمع‌آوری کلکسیون‌های مختلف در بازی وجود خواهند داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Tchia قرار است در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. این ویدیوگیم از روز عرضه در دسترس مشترک‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا