بازی

عقب افتادن زمان عرضه ریمیک بازی System Shock

عقب افتادن زمان عرضه ریمیک بازی System Shock

طبق اعلام شرکت ناشر Plaion، ریمیک بازی کلاسیک System Shock که در ابتدا قرار بود در ماه مارس امسال منتشر شود، با تأخیر در زمان انتشار مواجه شده است. این ناشر اعلام کرد که این بازسازی قرار است در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲ (۳۰ می ۲۰۲۳) روی کامپیوترها عرضه شود. طبق گفته‌ی ناشر، فرایند توسعه‌ی ریمیک System Shock بیش از برآوردهای اولیه طول خواهد کشید و درنهایت سازندگان تصمیم گرفتند عرضه‌ی آن را چند هفته به تعویق اندازند.

شرکت Plaion در صفحه‌ی استیم ریمیک System Shock توضیح داد: «ما امیدوار بودیم که بازی را تا پایان ماه مارس به بازار عرضه کنیم اما معلوم شد که این هدف خیلی دور از دسترس ما خواهد بود. ما برخلاف Shodan صرفا انسان هستیم». ریمیک بازی کلاسیک System Shock که در سال ۱۹۹۴ به بازار عرضه شد، قرار است شامل جلوه‌های بصری ارتقا یافته، موسیقی‌های تازه، دشمنان جدید، یک سیستم هک بازنگری شده و حتی یک سیستم قطع عضو دشمنان باشد که به نظر می‌رسد در پیاده‌سازی آن از ریمیک بازی Dead Space الهام گرفته شده است.

استودیو Nightdive به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی ریمیک System Shock، نسخه‌های کنسولی این بازی را در دست توسعه دارد اما هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است. طبق گفته‌ی این بازیساز، ریمیک System Shock در آینده روی کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین کاربران کامپیوتر می‌توانند هم‌اکنون این بازسازی را ازطریق سه فروشگاه اپیک گیمز، استیم و GOG پیش‌خرید کنند.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا