بازی

جیمز گان رسما کارگردانی فیلم سوپرمن جدید را بر عهده گرفت

جیمز گان رسما کارگردانی فیلم سوپرمن جدید را بر عهده گرفت

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی (چپتر اول)

ماه گذشته بود که جیمز گان و پیتر سفران، رئیسان دی سی استودیو از چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters پرده برداشتند. جیمز گان قرار است وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را بر عهده داشته باشد، اما تاکنون کارگردان این فیلم مشخص و معرفی نشده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم سوپرمن: میراث سرانجام مشخص شده است.

جیمز گان در توییتر رسمی خود رسما تایید کرد که او وظیفه کارگردانی فیلم Superman: Legacy را بر عهده گرفته است تا او مهر تاییدی به شایعات منتشر شده طی هفته‌های گذشته بزند. جیمز گان قرار است پس از نوشتن و ساخت انیمیشن Creature Commandos به سراغ نوشتن فیلمنامه فیلم Superman: Legacy برود و همچنین او روی فرایند انتخاب بازیگر نقش سوپرمن نظارت کامل خواهد داشت.

جیمز گان و مارگو رابی درحال ضبط فیلم جوخه انتحار

جیمز گان در زمان معرفی فیلم Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم قرار است تعادلی بین میراث کریپتونی با تربیت انسانی‌اش و تجسم حقیقت، عدالت به روش آمریکایی و مهربانی در دنیایی که مهربانی را چیزی قدیمی و از مد خارج شده می‌دانند، ایجاد کند. هنری کویل قرار نیست برای نقش مرد پولادین در فیلم سوپرمن: میراث بازگردد و یک بازیگر جوان‌تر جای او را در این فیلم خواهد گرفت که در حال حاضر انتخاب نشده است.

فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۲) اکران شود. جیمز گان که اخیرا فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را به‌عنوان آخرین همکاری‌اش با مارول کارگردانی کرده، پیش از این فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker را برای دی سی کارگردانی و ساخته بود. علاوه‌بر فصل دوم سریال پیسمیکر، گان قرار است نویسندگی انیمیشن Creature Commandos را انجام دهد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا