بازی

نمایش محتویات نسخه Ultimate بازی Diablo 4 در تریلر تازه

نمایش محتویات نسخه Ultimate بازی Diablo 4 در تریلر تازه

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 Ultimate Edition شرکت Blizzard Entertainment برای نمایش همه محتویات این نسخه پخش شده است. نسخه آلتیمیت دیابلو ۴ با برچسب قیمت ۹۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود و بازیکن‌ها با پیش خرید دیجیتالی آن می‌توانند از مزایایی نظیر دسترسی زودهنگام به نسخه بتای آتی، مرکب Light Bearer Mount و ۴ روز دسترسی زودتر به نسخه کامل بهره‌مند شوند.

این بسته شامل نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی پایه، ایموت Wings of the Creator، مرکب Temptation Mount و زره مرکب Hellborn Carapace Mount Armor است. بتل پس پولی بازی به‌همراه ۲۰ افزایش سطح فوری و یک آیتم تزئینی منحصربه‌فرد نیز در آن گنجانده شده است.

البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و به‌واسطه تهیه نسخه آلتیمیت دیابلو ۴ می‌توان آیتم‌های Inarius Wings و Inarius Murloc Pet را در بازی Diablo 3، آیتم Amalgam of Rage Mount را در بازی World of Warcraft و مجموعه آیتم Umber Winged Darkness Cosmetics Set را در بازی Diablo Immortal دریافت کنند.

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. سازندگان بازی برنامه‌ای برای انتشار دیابلو ۴ روی گیم پس ندارند. نسخه‌ی بتا بازی در بازه زمانی ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانند کمی زودتر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه‌ی آن بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا