بازی

اعلام تاریخ عرضه آخرین DLC بازی Cities: Skylines در تریلری تازه

اعلام تاریخ عرضه آخرین DLC بازی Cities: Skylines در تریلری تازه

شرکت ناشر پارادوکس اینتراکتیو و استودیو Colossal Order، از برنامه‌ی خود برای انتشار آخرین سری از بسته‌های الحاقی بازی شهرسازی Cities: Skylines رونمایی کردند. طبق این برنامه، اولین بخش از آخرین سری بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی بازی در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۲ (۲۲ مارس ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد و شامل آفریقای مینیاتوری، مکان‌های ورزشی و مراکز خرید خواهد بود. همچنین این بسته الحاقی شامل مجموعه‌ای جدید از ایستگاه‌های ارتباط رادیویی جدید است.

علاوه‌بر این دی‌ال‌سی تازه، استودیو Colossal Order در تاریخ ۲۲ مارس یک به‌روزرسانی محتوای رایگان به نام Hubs and Transport را در اختیار بازیکنان Cities: Skylines قرار خواهد داد. همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد، قرار است سیستم حمل‌ و نقل را در بازی اصلی و بسته الحاقی از قبل عرضه‌شده‌ی the After Dark ،Snowfall ،Natural Disasters و Mass Transit بهبود بخشد.

بخش دوم آخرین مجموعه محتوای الحاقی بازی Cities: Skylines در ماه مه عرضه خواهد شد که موضوع آن سیستم راه آهن ژاپن است. همچنین محتوای دیگری با محوریت Brooklyn and Queens و Industrial Evolution در دسترس قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد این بخش از آخرین DLC بازی نسبت به بخش اول از مقیاس کوچکتری برخوردار باشد و جزئیات بیشتر پیرامون آن در آینده با هواداران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

درنهایت استودیو Colossal Order پس از عرضه‌ی این مجموعه DLC و در سال جاری، بازی Cities: Skylines 2 را که به‌تازگی معرفی شده است، روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد کرد. این دنباله شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید به مانند طوفان‌های گسترده و بیش از صد و پنجاه Map Tiles خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا