بازی

قوت گرفتن بیشتر شایعات مربوط به بازی Death Stranding 2

قوت گرفتن بیشتر شایعات مربوط به بازی Death Stranding 2

اریک لِمپِل و کریگ مالانکا، دو تن از مدیران اجرایی بالارده دپارتمان بازاریابی پلی استیشن این هفته به دفتر کار جدید استودیو Kojima Productions رفتند. این سفر در میانه‌ی شایعات متعدد در مورد Death Stranding 2 صورت گرفت؛ اثری که ظاهرا هفته پیش هم یک تهیه‌کننده ساخت آن را لو داد و بعد سعی کرد اشتباه خود را درست کند.

ملاقات هیدئو کوجیما با اریک لمپل و کریگ مالانکا

کوجیما درتوییتر خود باانتشار تصویر بالا نوشت: «با کریگ و مالانکا از شرکت سرگرمی تعاملی سونی (SIE)». هیدئو کوجیما، نویسنده و کارگردان نام‌آشنای صنعت گیمینگ اکنون پروژه‌های متعددی در دست ساخت دارد و یکی از آن‌ها برای ایکس باکس است که ظاهرا از تکنولوژی ابری و آنلاین شرکت مایکروسافت استفاده خواهد کرد.

همچنین به‌تازگی مشخص شد ال فانینگ هم در یکی‌از پروژه‌های آینده کوجیما حضور خواهد داشت و درکنار او یک بازیگر مبهم دیگر هم به‌چشم می‌خورد. درحالی‌که هنوز تایید نشده، اما بسیاری از افراد اعتقاد دارند این پروژه جدید همان دث استرندینگ بعدی است که نورمن ریداس خبر از ساخت آن داده بود. احتمال دارد لمپل و مالانکا برای صحبت درباره استراتژی‌های بازاریابی به ملاقات با خالق متال گیر و دث استرندینگ رفته‌ باشند که انتظار می‌رود یک پروژه عظیم دیگر برای تبلیغ شرکت سونی باشد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا