بازی

بلوبر تیم با توسعه‌ی نسخه‌های بیشتر از مجموعه Silent Hill مخالفتی ندارد

بلوبر تیم با توسعه‌ی نسخه‌های بیشتر از مجموعه Silent Hill مخالفتی ندارد

به‌تازگی پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبر تیم، طی مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت IGN اعلام کرد که این استودیو با کار روی پروژه‌های بیشتر از مجموعه ترسناک Silent Hill مخالفتی ندارد. بلوبر تیم در حال حاضر روی بازسازی Silent Hill 2 کار می‌کند و به نظر نمی‌رسد توسعه‌ی یک پروژه‌ی دیگر با محوریت این مجموعه را در دست داشته باشد اما شرکت کونامی نیز قبلا اعلام کرده بود که علاقه‌مند است با بلوبر تیم در مورد همکاری‌های آینده گفت‌وگو داشته باشد.

بابینو در این‌باره توضیح داد: «اعتقاد دارم کسانی که در حال حاضر در پست مدیریت کونامی قرار دارند، می‌دانند که صنعت بازی چگونه پیش می‌رود. آن‌ها از شرکت‌هایی آمده‌اند که روی پروژه‌های بزرگ زیادی کار کرده‌اند و من تقریباً مطمئن هستم که از نظر انتخاب همکاران خود و سپردن پروژه‌های مختلف به آن‌ها، عالی کار می‌کنند. من می‌دانم که بازیکنان تا حدودی از کونامی به خاطر مواردی که قبلا رخ داده است، عصبانی هستند اما می‌خواهم بگویم که به آن‌ها زمان دهید؛ چرا که می‌دانند در حال انجام چه کاری هستند».

جیمز در حال نگاه به آینه در ریمیک Silent Hill 2

ریمیک Silent Hill 2 در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر در حال توسعه قرار دارد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است. پیش‌از‌این بلوبر تیم توضیح داده بود که هوش مصنوعی دشمنان Silent Hill 2 را بازسازی کرده است تا تجربه مبارزات نسخه‌ی ریمیک را لذت‌بخش‌تر کند. همچنین به‌لطف استفاده از تکنیک‌های ضبط عملکرد جدید استفاده شده در این ریمیک، جیمز ساندرلند، پروتاگونیست اصلی بازی Silent Hill 2، کمی مسن‌تر از نسخه‌ی اصلی ظاهر خواهد شد.

نسخه‌ی اورجینال Silent Hill 2 در سال ۲۰۰۱ برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد و نه‌تنها به‌عنوان بهترین بازی این مجموعه شناخته می‌شود بلکه یکی از ماندگارترین آثار سبک ترسناک در تاریخ صنعت بازی به شمار می‌آید.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا