بازی

پرش تام کروز از ارتفاع با موتور در پوستر جدید فیلم Mission Impossible 7

پرش تام کروز از ارتفاع با موتور در پوستر جدید فیلم Mission Impossible 7

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. پارامونت امروز پوستر جدید و رسمی فیلم Mission Impossible 7 را منتشر کرده است که در آن شاهد یکی از بدلکاری‌های تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت در این فیلم اکشن هستیم. در این پوستر درواقع ایتن هانت در حال سقوط از دره با یک موتورسیکلت است و انتظار می‌رود به‌زودی تریلر جدید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شود، اما پیش از آن می‌تواند شاهد پوستر آن باشید:

پوستر رسمی فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One

مقاله‌ مرتبط:

  • ۶ تا از بدلکاری های تام کروز که می‌توانست منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا