بازی

نقش‌آفرینی جسیکا چستین در فیلم علمی-تخیلی ترسناک I Am Not Alone شبکه نتفلیکس

نقش‌آفرینی جسیکا چستین در فیلم علمی-تخیلی ترسناک I Am Not Alone شبکه نتفلیکس

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس مشغول انجام مذاکرات نهایی برای تصاحب امتیاز اقتباس از داستان کوتاه I Am Not Alone (من تنها نیستم)، نوشته‌ی کریس هیکس است. جسیکا چستین، بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم Mama (ماما) برای ایفای نقش اصلی این فیلم درام ترسناک علمی-تخیلی انتخاب شده است و میشا گرین، کارگردان سریال Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) قراردادی را برای نویسندگی و کارگردانی پروژه امضا کرد.

شبکه نتفلیکس برای تصاحب امتیاز این پروژه ۴ استودیو فیلم‌سازی دیگر را در رقابتی حساس شکست داد. جسیکا چستین نه‌تنها در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد، بلکه به‌همراه میشا گرین و کلی کارمایکل از طرف شرکت Freckle Picture به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کند. داستان کوتاه I Am Not Alone ماجراهای مادر یک دختر خردسال را دنبال می‌کند که زندگی‌اش پس از مشاهده موجودات ناشی از میگرن‌های غیرقابل تحمل دستخوش تغییر می‌شود».

داستان کوتاه I Am Not Alone اثری علمی-تخیلی به‌شمار می‌آید و مادری را در تلاش برای دفاع از خانواده دربرابر تهدیدی نشان می‌دهد که تنها خود قادر به دیدن آن‌ها است. سایمون کینبرگ و آدری چون از شرکت Genre Films و کریگ فلورس، اسکات گلسگلد و پیتر کاتز از شرکت Bread and Circuses Entertainment وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. این فیلم همکاری دیگری را برای سایمون کینبرگ و جسیکا چستین رقم می‌زند که در تولید فیلم The Martian (مریخی)، فیلم Dark Phoenix (دارک فینکس) و فیلم The 355 با یکدیگر مشارکت داشتند.

سایمون کینبرگ در بیانیه‌ای درباره فیلم I Am Not Alone اظهار داشت: «من از طرفداران پروپاقرص آثار میشا [گرین] هستم و سال‌ها با کریگ [فلورس] دوست بودم. بنابراین وقتی این داستان را برایم فرستاد و شنیدم که آن‌ها مشغول تولید پروژه‌ی جدیدی هستند، به کلی دست و پایم را گم کردم. دیدگاه میشا متفاوت از هر آن چیزی است که تاکنون دیده‌ام و همکاری دوباره با جسیکا [چستین] باعث می‌شود که این پروژه حتی رویایی‌تر از قبل شود».


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا