تکنولوژی

قوه قضائیه: از ساخت خودروی غیراستاندارد جلوگیری می‌شود

قوه قضائیه: از ساخت خودروی غیراستاندارد جلوگیری می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه ضمن هشدار به خودروسازان در خصوص استانداردهای خودرویی از آن‌ها خواست تا نسبت به کار خود توجه بیشتری داشته باشند و سلامت مردم را بیشتر مورد توجه قرار دهند در غیر این صورت از ساخت خودروی غیراستاندارد توسط آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی با انتقاد از خودروسازان گفت: «کشته شدن هزار نفر طی دو هفته که بخشی از آن مرتبط استاندارد خودرو ها است، غیر قابل چشم پوشی است.»

با توجه به گفته‌های خدابیان رهبری و پلیس تاکنون ۲ بار در خصوص استاندارهای پایین خودرویی تذکر داده است و در همین راستا نیز تمامی دستگاه‌های پای کار هستند تا از ساخت خودرویی که استاندارد نیست جلوگیری شود.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص تذکر داده شده به شرکت سایپا در خصوص ساخت خودروی غیراستاندارد نیز گفت: «مسأله استانداردسازی خودروها با سلامت مردم در ارتباط است و خودروسازان باید به این امر توجه داشته باشند. اگر خودرویی از استاندارد برخوردار نیست، باید جلوی شماره‌گذاری آن گرفته شود و ما هم در سازمان بازرسی به این امر ورود کرده‌ایم.»

پلیس نیز پیش از این عنوان کرده بود اگر خودروسازان خودرو‌هایی تولید کنند که استاندارد‌های لازم را نداشته باشد حتماً مانع فروش آن می‌شویم و جان هموطنان را به خطر نمی‌اندازیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا